Dečko se preračunao
S obzirom na udjel u prihodima, oglašivači će odrediti budućnost Muskovog Twittera
Način na koji je Musk odlučio transformirati Twitter brendovima nimalo ne ulijeva povjerenje. Platforma je, prema njegovu mišljenju, leglo lažnih profila i cenzure. Oglašivači donose 90 posto njezinih ukupnih prihoda, a neke od njih zabrinula je vijest da milijarder planira oslabiti rigorozna pravila o objavama, što bi moglo izazvati poplavu dezinformacija i toksična sadržaja. Ovog su mjeseca veliki oglašivači gotovo svakodnevno objavljivali da stopiraju kampanje na Twitteru. Vrlo je vjerojatno da će se taj egzodus s platforme nastaviti budući da marketinške agencije svojim klijentima savjetuju da zaustave kampanje. Lider Inače, bilo je zanimljivo vidjeti kako je Twitterov fact-check demantirao tweet svog novog vlasnika (IFL Science), a od jednog bivšeg zaposlenika stigla je informacija kako bi Twitter mogao “umrijeti” u roku od tjedan dana, odnosno kako će toliko trebati da otjera kritičan broj ljudi s ove mreže… također IFL Science