Dovoljno je samo nekoliko stotina označenih tekstova iz novog područja
Ruska metoda finog podešavanja modela za istraživanje mišljenja
Analiza sentimenta je proces identificiranja, mjerenja i tumačenja pozitivnih ili negativnih mišljenja izraženih u velikim količinama tekstualnih podataka na internetu. Ova se metoda istraživanja mišljenja koristi u sustavima preporuka, analizi vijesti, političkim znanostima, marketinškim i sociološkim istraživanjima. Uz to, takva se analiza može koristiti za proučavanje utjecaja objava na društvenim mrežama na učinkovitost marketinških kampanji, reakcija potrošača na proizvode tvrtke pa i za predviđanje kretanja na burzi na temelju raspoloženja na društvenim mrežama. Znanstvenici danas pokušavaju pronaći način da ubrzaju prijenos modela i učine ga učinkovitijim jer bi to uštedjelo mnogo novca i truda. Drugi izazov s kojim se suočavaju znanstvenici je kako brzo i jeftino poboljšati kvalitetu analize raspoloženja pomoću neuronske mreže u određenoj domeni. Bug