Nema jeftine budućnosti
Riječ stručnjaka: Oni koji su jučer vozili Opel Corsu i slične automobile, sutra će ići autobusom
Nijedan europski proizvođač tehnološki se ne može približiti Toyoti ili Tesli, barem ako se držimo onoga što svaki danas proizvodi i plasira. Ipak, za Jensa Andersena, Tesla prestaje biti referenca i on vjeruje da je prednost koju je američki proizvođač ima nad ostalima blizu nestanka. Prema Nijemcu, tvrtka Elona Muska u budućnosti bi se čak mogla smatrati mogućom metom koju će Volkswagen apsorbirati. Neće biti problema, smatra, u premium segmentu, gdje će marke poput Audija, BMW-a, Mercedesa ili Porschea imati konkurentnu električnu tehnologiju koja se može ponuditi u zamjenu za premium trošak nabave. Međutim, u nižem segmentu tržišta, ne može biti evolucije ako se prodaja ne poveća. Možda nikada nećemo vidjeti istinski konkurentne električne automobile za manje od 20.000 eura, ali samo će vrijeme pokazati je li Andersenovo gledište ispravno. Revija HAK