Pseudospiritualnost: Brendovi u lovu na potrošače koji tragaju za smislom - Monitor.hr
03.05. (13:00)

S Hare Krišnom u šoping

Pseudospiritualnost: Brendovi u lovu na potrošače koji tragaju za smislom

Da bi mogli pomoći sve većem broju potrošača koji doista imaju potrebu povezati se sa samima sobom (pa tako i Bogom ili ‘višom silom‘), brendovi i sami moraju proći duhovnu transformaciju i očarati kupce koji će ih nagraditi svojom lojalnošću. I kupnjom, naravno. Brendovi diljem svijeta traže načine da ispune egzistencijalne praznine, utaže rastuću žeđ potrošača za nekim oblikom spiritualnog iskustva. Spiritualnost se definira kao nadčulnost, produhovljenost, a osim što vlastiti duh razvija religioznom posvećenosti Bogu, može označavati i bilo kakvo drugo traganje za odgovorima na pitanja života, smisla, odnosa s nadnaravnim, nečim što je veće od materijalnog života. Prema posljednjim istraživanjima, u svijetu se smanjuje broj onih koji su religiozni, a povećava broj potonjih, ‘nezavisnih‘ spiritualnih tragača za smislom.

Glad za spiritualnim nerijetko se zadovoljava na način koji je, po definiciji, u potpunoj suprotnosti s onim što spiritualnost jest – trošenjem novca i gomilanjem materijalnih stvari. U tom smislu spiritualnost jest potreba, ali i još jedan od konzumerističkih trendova, na koji su se najviše nakvačili brendovi iz svijeta luksuza. Lider


Slične vijesti

20.07.2020. (18:30)

Odlazak legende

Dalaj-lama odlučio da se neće reinkarnirati

Ako je njegova odluka logična zbog represije kineskih vlasti nad Tibetom, ipak se radi o velikoj šteti za cijeli svijet. Jer, dalaj-lama je ponešto poput rock-zvijezde. Prepoznat je gdje god se pojavi, državnika koji ga neće primiti teško ćete pronaći, čak i ako Kina uključi sav svoj golemi utjecaj. Susret s Dalaj-lamom ipak nosi nevjerojatno velike političke poene. A sam 14. dalajlama ima i osobnost globalne zvijezde. Večernji list

 

17.07.2016. (18:32)

Otkrijte putujete li prema višim stanjima svijesti?