Prošlo i njihovih pet minuta
Propast finfluencera: Pad tržišta uništio financijske influencere
U zadnje dvije godine, a posebno za vrijeme pandemije dogodio se procvat financijskih influencera ili kako ih nazivaju finfluencera. Suludim rastom kripto tržišta mnogi su željeli ‘omastiti brk’, jer kada nešto na internetu doživljava ‘hype‘, tu su i klikovi, a u konačnici i nekakav profit od tih klikova. Takvih prilično neprovjerenih ‘savjetnika’ se pojavio veliki broj i moglo bi se reći da su okupirali društvene mreže, prije svega TikTok i YouTube. Jedan od njih je i John Eringman, kreator financijskog sadržaja koji prenosi tržišnu mudrost na TikToku za svojih 1,3 milijuna sljedbenika. Angažman je opao od vrhunca tržišta u studenom 2021. Ne samo da su pali pregledi, nego su i tokovi prihoda prepolovljeni. Godina 2021. je bila najveća godina koju sam imao. Ova i iduća godina bit će puno manje unosne… Lider