Prometna kazna od milijun eura, boca šampanjca od milijun i pol kuna - Monitor.hr
13.07.2015. (16:18)

'Pazit ću ubuduće'

Prometna kazna od milijun eura, boca šampanjca od milijun i pol kuna

Za slučaj da se znate osjećati loše što ste toliko platili one crne hlače koje vam možda baš i nisu bile prijeko potrebne, možda vas mogu utješiti još neki nepotrebno visoki računi plaćeni zbog nepažnje ili obijesti. Izvjesni Alex Hope, primjerice, platio je 200 tisuća dolara jednu 30 godina staru bocu šampanjca u noćnom klubu. Prije nekoliko godina, pak, Švicarac je morao platiti milijun eura zbog vožnje automobilom tolikom brzinom da ga radari nisu ni ulovili. Victoria Beckham u jednom je spontanom šopingu kupila 12 sunčanih naočala, pet sofa, dva odijela, nekoliko haljina i ručni sat vrijedan 400 tisuća dolara. 24sata


Slične vijesti

29.11. (20:00)

Šoping vodič za "Trump-tastičnu" inflaciju

Pet stvari koje trebate kupiti prije nego što Trump povisi carine

  • Veliki kućanski aparati: Hladnjaci, perilice i sušilice mogli bi poskupjeti za oko 20%
  • Laptopi i tableti: Cijene bi mogle skočiti do 45%, što znači dodatnih 200-350 dolara
  • Videoigre i konzole: Mogući rast cijena do 40%, odnosno oko 250 dolara više po konzoli
  • Pametni telefoni: Cijene bi mogle porasti za 26%, dodajući oko 200 dolara
  • Električni bicikli: Već skupi, a carine bi ih dodatno poskupjele

Poslovni

18.06. (23:00)

Jer trošiti se mora, sad koliko, e u tom grmu leži zec...

Ključ za uštedu kod kupovine: popis, određen budžet, praćenje sniženja…

Popis je taj koji će vašu potrošnju zadržati u okvirima. Naravno, morate sebe “izdresirati” da kupite samo ono što je tamo zapisano. Popis sastavljajte pametno, ovisno o tome što mislite ručati u narednim danima. Važno je odrediti limit koliko ste spremni potrošiti, zato nije loše zapisati što se najčešće jede i odrediti cjenik prema tome. Nadalje, dobro je pratiti sniženja po trgovinama, a ako često kupujete u istoj, nije loše uzeti karticu vjernosti za neke buduće popuste. Robne marke trgovine možda izazivaju sumnju u kvalitetu, ali su one uvijek jeftinije od drugih. Ako imate izbora, u kupovinu idite sami. Bit ćete brži, djelotvorniji i vjerujte – proći ćete jeftinije. Savjeti

07.01.2023. (09:00)

U Brežice, Brežice, Brežice, noga već sama beži...

Sve više Hrvata kupuje u Sloveniji

Slobodna Dalmacija - Ovo je devet namirnica kojima je Vlada ograničila cijene: evo koliko najviše mogu koštati ulje, brašno, šećer, svinjsko, pileće i miješano mljeveno meso...

Osim što se zadnjih dana puno priča o rastu cijena u Hrvatskoj, po špeceraj u Sloveniju sada je zgodnije i zbog ulaska u schengenski prostor. Granični prijelazi su pusti, pokraj njih se prolazi glatko, bez zastajkivanja. Uglavnom, odlazak u šoping u Sloveniju sada je puno lakši i brži; do prvih većih supermarketa iz Zagreba treba samo 35 minuta. Koliko smo čuli od kupaca iz Hrvatske, najviše se dolazilo upravo po sokove, tjesteninu, ulje, brašno, grickalice i slatkiše. Od mesa su to uglavnom bili suhomesnati proizvodi, a u nekim se trgovinama isplati se kupovati i sir, tunu te maslinovo ulje. Index

21.12.2022. (17:00)

Biti ili kupiti?

Psihologinja i psihoterapeutkinja o konzumerizmu i blagdanima: “Pod strašnim smo pritiskom reklama”

Kako je sve nastalo: 10 zanimljivosti koje će vam otkriti sve tajne Božića

Treba li nam baš sve što kupujemo, posebno u vrijeme krize, i zašto to činimo? Na tu smo temu porazgovarali sa Silvijom Sokal Gojavić, spec. kliničkom psihologinjom i voditeljicom Obiteljskog Savjetovališta Dubrovačke biskupije te Marijanom Vekarić, psihoterapeutkinjom realitetne terapije u Obiteljskom savjetovalištu Dubrovačke biskupije. “S mladima treba komunicirati, objašnjavati, također ne ispunjavati svaku želju ako uistinu nije potreba – ali i tada promišljati – trebam li svome djetetu kupiti baš taj novi i-phone jer njene prijateljice ga imaju ili će biti dovoljan jedan pristojan pametni telefon koji košta značajno manje. Ako će mi dijete zbog toga biti isključeno iz društva, onda je nisu vrijedne te prijateljice.” kaže psihologinja Sokal Gojavić. “Jedna od  središnjih vrijednosti suvremenog društva jest imati ili posjedovati. Svakodnevno svjedočimo da je posjedovanje usmjereno uglavnom na materijalno. Društvo potiče potrošačko ponašanje i kupnju stvari. Mnogima je konzumerizam životni stil. Svakodnevno svjedočimo reklamama koje nam nude brzinska rješenja za probleme. To su nerealne priče. Mi živimo stvarne živote i imamo stvarne probleme koje nastojimo rješavati sa stvarnim ljudima”, zaključuje Vekarić. Dubrovački

26.10.2017. (13:58)

Can't buy me love

Kako izbjeći kupovinu iz lošeg raspoloženja

Istraživanja pokazuju da je kupovina kao način oslobađanja od stresa češća nego što mislimo – u jednoj studiji čak je 62% ispitanika priznalo kako su u posljednjih tjedan dana kupili nešto kako bi si popravili raspoloženje. No kad takav način “uveseljavanja” postane kompulzivan, može dovesti do financijskih poteškoća i svađa s bližnjima. Zato umjesto da po sreću krenete u dućan, pokušajte na primjer umjesto toga presložiti ormare, savjetuje između ostalog Telegram.

05.09.2017. (14:13)

Mladi opet počeli malo više kupovati po trgovačkim centrima, ključ je u trendovskoj robi, prvenstveno trapericama, bar tako piše Forbes

03.07.2017. (09:18)

Trikovi kako otjerati potrebu za šopingiranjem

29.10.2015. (19:21)

Protiv crnog na računu

Lanac trgovina koji na "crni petak" – neće raditi!

Američki trgovački lanac REI, koji prodaje sportsku i opremu za boravak u prirodi, objavio je da na crni petak – dan nakon Dana zahvalnosti i udarni dan za prodaju u SAD-u kad se nude razni popusti, a cijela država ide nešto kupiti – neće raditi. Poručili su svojim kupcima, kao i radnicima, da taj dan odu nekamo u prirodu. “76 godine posvećeni smo tome da izvedemo ljude van. 27.11. zatvaramo svih svojih 143 dućana tako da naši zaposlenici mogu učiniti upravo to”, poručio je REI-in direktor Jerry Stritzke. Salon

21.08.2015. (08:16)

Nema se, ne može se

Trećina Hrvata odustala je od velikih kupovina

Posljednje istraživanje o globalnoj trgovini u 2015. koje je provela konzultantska kuća PwC pokazuje da kupci danas kombiniraju online i offline kanale kupovine, no fizička kupnja i dalje ostaje glavni kanal. Hrvati su pak prema online trgovini izrazito nepovjerljivi pa je taj trend nešto sporiji, a novost je da trećina kupaca više ne odlazi u velike kupovine u trgovačke lance, već to razdijeli na odlazak u manje trgovine nakon posla, nekoliko puta tjedno. Kupci više nisu lojalni jednoj “marki”. Jutarnji