Tvrdnju iz naslova neslužbeno doznaje Glas Podravine, jer bi se, kako kažu, u suprotnom smatralo da aljkavo obavljaju svaki dijagnostički postupak. Dok iz lokalnog medija pritom predlažu rad u tri smjene, zapravo se žele požaliti kako se na red za tehnički pregled obično jako dugo čeka, mnogi izgube cijelo prijepodne ili poslijepodne, dok su u nekim drugim zemljama to riješili tako da su složili da se on obavlja svake dvije godine (a ako vozilo nije starije od deset godina, negdje i svake tri godine).
Više od 430.000 automobila u Hrvatskoj tijekom prošle je godine palo na tehničkom. To znači kako je svaki peti automobil na cesti tehnički neispravan. Razlog je taj što Hrvati voze u prosjeku 15 godina stare automobile, otkriva novinar RTL-a Danas Marko Šiklić. U Centru za vozila Hrvatske otkrivaju kako su u kategoriji do 10 godina starosti najpouzdanije marke koje prolaze na tehničkom Mazda, Volvo, Suzuki, Mercedes i Toyota. Prosječno automobili imaju pet grešaka zbog kojih ne prolaze na tehničkom. Posebno zabrinjava najveći broj uočenih kvarova na kočnicama. Uz njih, tu su i loše gume. Danica
Tijekom 2021. godine na redovnom tehničkom pregledu od 2.271.201 pregledanih vozila, neispravno ih je bilo 448.386 što predstavlja udio od 19,74% ukupnog broja pregledanih vozila. Najveći broj nedostataka pronađen je na svjetlima i kočnicama. Uočen je i porast broja vozila na električni (3054) i hibridni pogon (15.918). Poslovni…
U članku možete vidjeti više tablica po kriterijima: od nula do 50.000 kilometara (najbolja Mazda, najlošiji Ford), od 50 do 100.000 (najbolji Audi, najlošiji FIAT), preko 100.000 (najbolji BMC, najlošiji Daewoo čak 38 posto ih pada), starim između 5-10 godina, preko 10 godina. Prosječni osobni automobil je godišnje prešao 12.687 kilometara i u prosjeku je star 12,6 godina, podaci su to Centra za vozila Hrvatske. Index
Prema podacima Centra za vozila Hrvatske, u prvih sedam mjeseci ove godine na tehničkom pregledu pao je 224.331 automobil, odnosno čak 22,89 posto pregledanih vozila. Znači svaki 4-5 automobil koji susretnete na cesti tehnički neispravan i ne bi ga se smjelo voziti.
Od svibnja sljedeće godine na hrvatskim cestama policija i inspektori cestovnog prometa obavljat će tehnički pregled teretnih vozila i autobusa na cesti. To je regulirano Pravilnikom o tehničkom pregledu vozila na cesti koji je Ministarstvo unutarnjih poslova uputilo u javnu raspravu. Pravilnik je donesen zbog prilagodbe propisima EU. Večernji
Svako drugo vozilo s dizelskim motorom u Belgiji ne bi smjelo proći na ekotestu na tehničkom pregledu jer je u njih ugrađen ilegalni softver koji daje lažne podatke o količini čađe koja se ispušta u atmosferu. Za razliku od Volkswagena gdje je proizvođač varao na eko-testu, ovdje varaju vozači sami kojima je preskupo mijenjati filtere za čađu što košta 2.000 eura pa plate 450 eura za ugradnju softvera koji će dati lažne rezultate na tehničkom pregledu. Od posljedica ispuštanja dizelske čađe u atmosferu samo u Belgiji umire 2.500 osoba godišnje, u Europi 450.000. HRT