'Da sam ja šef, bolje bih komunicirao s vlastitim zaposlenicima'
Produbljuje se međugeneracijski jaz na radnom mjestu
Tradicionalni koncepti upravljanja ozbiljno su uzdrmani ulaskom generacije Z na tržište rada. Način razmišljanja, način rada i odnos prema poslodavcima te generacije rođene između kasnih devedesetih i ranih 2010. uvelike se razlikuje od njihovih prethodnika koji su svojevremeno također transformirali radno okruženje u skladu sa svojim potrebama. Procjenjuje se kako generacija Z sada čini 30 posto svjetske populacije, a do iduće godine imat će 27 posto udjela u radnoj snazi. Samo lani je na tržište rada ušlo 17,1 milijuna pripadnika te generacije.
Snažan prodor nove radne snage donio je i neke nove postavke s kojima se svi poslodavci ne nose jednako uspješno. Na motivaciju zaposlenika utječe mnogo faktora, a ne samo novac. Gen Z je beskompromisna glede mnogih stvari i vrlo će lako promijeniti posao ako im se ukaže prilika. Sve važnija stavka postaje “wellbeing” – stvaranje radnog okruženja koje podržava optimalno fizičko, mentalno i emocionalno zdravlje zaposlenika. Forbes