Zelene poruke bez pokrića
Prodaju li kompanije, agencije i mediji “zelene” laži? Uskoro ćemo saznati…
Potrošači sve više žele da brendovi eksplicitinije pokažu da donose pozitivne odluke o planetu i okolišu. Potrošači su čuli obećanja, sada žele vidjeti djela. Brendovi mogu očekivati da će se standardi izvješćivanja o takvim temama pooštriti i mogu očekivati da će porasti pritisak na pojedine kompanije, agencije i medije da pokažu da pomažu u profitabilnom rješavanju problema ljudi i planeta, umjesto da stječu profit od stvaranja problema. Velik dio programa odgovornosti počiva na poboljšanoj transparentnosti. Potrošači žele da im njihovi omiljeni brendovi kažu što rade u vezi s problemima koji ih brinu. Green.hr će provesti istraživanje koje bi trebalo dati odgovor na pitanja koliko targetirani poslovni subjekti osluškuju tržište i potrebe potrošača kada su u pitanju okolišne teme i zelena tranzicija generalno.