Pozivatelj je sretan. Ne viče, samo se tako izražava.
Prilagodili algoritam da prepoznaje ljudske emocije
Jedan od najvećih svjetskih operatera call centara Teleperformance ima UI softver koji je, između ostalog, namijenjen prepoznavanju emocija pozivatelja i agenata call centra. Koliko brzo govore? Zvuče li uzbuđeno ili uznemireno? Prijete li kupci raskidom ugovora ili tužbama? UI bi trebao procijeniti sve to, pokazuju interni dokumenti tvrtke. UI analizira melodiju govora, intenzitet, ritam i zvuk u realnom vremenu. Ukupno više od 6.000 glasovnih parametara se analizira kako bi se izračunale emocije. Softver je namijenjen prepoznavanju osjećaja kao što su bijes, ljutnja, ali i ljubaznost. Naglašavaju da je UI softver za analizu emocija podrška agentima, a time se želi postići da agenti ostanu ljubazni i da, u najboljem slučaju, kupci budu zadovoljniji. Međutim, slučaj nije bez kontroverzi. DW