Puding konkurencija
Priča o Dolceli: kako je tim dr. Pavleka pobijedio tim moćnog Dr. Oetkera
Podravka je i dalje snažan tržišni lider u mješavinama za kolače i slastice koji se prodaju pod brandom Dolcela. Potvrdilo je to i istraživanje ugledne svjetske agencije Nielsen (NIQ) objavljeno u novom broju magazina Ja trgovac. Na domaćem i regionalnom tržištu najveća bitka za udjele vodi se između Podravke, Dr. Oetkera i njemačkog Rufa koji je treća marka u našoj zemlji. Priča o Dolceli posebno je inspirativna jer je, kako to navodi tvorac te marke Zvonimir Pavlek, doktor za marketing i nekadašnji član uprave Podravke, upravo Dolcela bila najbrže uvedena nova marka u Hrvatskoj, ali i našoj regiji. Nakon izlaska Dr. Oetkera iz suradnje s Podravkom 1969. godine, koprivnički je tim u vrlo kratkom vremenu osmislio Dolcelu. Zahvaljujući pomno osmišljenim i iznimno hrabrim marketinškim aktivnostima iz radionice doktora Pavleka i njegova tima, Dolcela već 2021. na hrvatskom tržištu skida s trona dotad nedodirljivog i supermoćnog Dr. Oetkera. Danica