PR-ehrambena industrija
Premijer se hvali uspjesima Podravke, čiji podaci poslovanja ukazuju nešto negativnije rezultate
Dok otvaranje novog proizvodnog pogona i redizajn vizualnog identiteta sugeriraju Podravkine “transformacijske pomake”, dublji uvid u podatke o poslovanju pokazuju da taj ponos premijera Plenkovića stagnira, s perspektivom fatalnog pada. Nije dovoljno reći da su prihodi narasli za 30 milijuna eura u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, ili oko šest posto. Tome se naprosto mora dodati podatak o inflaciji hrane koja je na jednoznamenkast broj postotaka spala tek u 10. mjesecu 2023. godine, a koju smo pak započeli s otprilike 15 posto inflacije za prehrambenu robu. Sličan odnos nažalost vrijedi i u drugim nabrojanim pokazateljima za Podravku. Podravka gubi pozicije na tržištu, a tako nekako u poslovnim bilancama izgleda poduzeće koje lipsa na duže staze. Novosti