Više od igre
Postnikov o marginama Europskog prvenstva: Armanijevi dresovi, kosilice i nogometne sličice
Bit će to, kao što je red, najveći i najbogatiji turnir do sada: računa se na ukupni broj od preko pet milijardi gledateljica i gledatelja, a na stadionima i šankovima, u kladionicama i reklamnim agencijama okrenut će se milijarde eura. I dok stručnjaci proučavaju formacije svake pojedine reprezentacije, umjetna inteligencija izbacuje projekcije, a svi skupa iščekujemo nogometnu magiju, evo nekoliko turnirskih marginalija koje je primijetio Boris Postnikov: Armani odijela za talijansku reprezentaciju, koji su inspirirani modnom linijom iz doba Mussolinija, tu je Husqarna s novom reklamom “Kosi kao Joe u najboljim danima”, misleći na Joea Šimunića, koji je svojedobno “pokosio” Sulejmanija u važnoj kvalifikacijskoj utakmici protiv Srbije, a tu je i lažna vijest da će njemačka policija kažnjavati navijače zbog nošenja neoriginalnih kopija dresova, a tu je i problem s kompanijom koja proizvodi sličice… Novosti