Ništa. Dobro se osigurati i nadati se da neće biti sudara
Popravci automobila sve skuplji: Tehnologija ima cijenu, a i uštede proizvođača…
U prošlosti, u najboljem slučaju samo se ulubljeni branik morao zamijeniti u slučaju oštećenja. Danas je cijeli arsenal senzora u rešetki potrebno mijenjati. Bez zvučnog signala za parkiranje sprijeda na ceste sad izlaze samo mali automobili. Gotovo sva ostala (veće) vozila imaju cijelu paletu senzora. Za mnoge automobile je dodan radar, za skupe automobile i lidar. Sama cijena zamjene izražava se u tisućama eura. Izazove predstavljaju i nove proizvodne metode poput tzv. giga lijevanja, što već radi Tesla. Šasija se više ne sastavlja od 70 pojedinačnih komponenti, već se proizvodi kao koherentan dio. To smanjuje troškove proizvodnje, ali povećava kompleksnost pri popravcima. Dakle, nove tehnologije donose nam više sigurnosti, proizvođačima omogućuju niže cijene proizvodnje, ali zbog toga ćemo platiti skuplje servise. Naravno, tu je i sveprisutna inflacija. Revija HAK