Pobjednici ove turističke sezone su hoteli i kampovi s najskupljim smještajem - Monitor.hr
29.08. (20:00)

Nije dovoljno imati apartman

Pobjednici ove turističke sezone su hoteli i kampovi s najskupljim smještajem

Hoteli s pet zvjezdica na vrhuncu su sezone popunjeni 96 posto, kampovi s pet zvjezdica 100 posto, a hoteli s četiri zvjezdice 93 posto. Poslovne izazove imaju objekti nižih kategorija, posebno oni s dvije zvjezdice, koji zbog inflacijskih troškova pokušavaju postići cijene koje tržište očito ne prihvaća. Proteklih godina skupoću su, kad je riječ o smještaju, najviše ‘sijali‘ apartmani. A oni čine čak dvije trećine ukupnih smještajnih kapaciteta, pa se Hrvatska sa samo 9,5 posto hotelskog smještaja diči najnepovoljnijom strukturom turističkih ležajeva na Mediteranu.

Katkad srozavanje cijene neće donijeti gosta ili popunjenost kakvu želite, već će gosti doći privučeni vašim dosadašnjim radom i bogatim sadržajem koji nudite. Upravo je to i pouka ove sezone. Niža cijena često ne diktira popunjenost, kao što to misle u komercijalnom smještaju, ali za obiteljski smještaj srozavanje cijena usred sezone obično nije dobro. Lider


Slične vijesti

14.08. (18:00)

Loše vrijeme za leteći smještaj

Airbnb u poteškoćama, sve ih više gradova zabranjuje, porast smještaja u hotelima, dionice su im u padu

Dionica Airbnb-a, diva za kratkoročni najam, pala je za gotovo 13% nakon što je smanjio svoje projekcije prihoda za treće tromjesečje i potvrdio da vidi znakove usporavanja potražnje gostiju iz SAD-a tijekom prošlotjednog poziva o zaradi. Airbnbove poteškoće također su rezultat toga što se putnici umjesto toga odlučuju za hotele, piše Dan Latu iz Business Insidera. To je velika promjena u odnosu na prije samo nekoliko godina kada je Airbnb bio u procvatu jer su ljudi tražili kako da pobjegnu iz gradova u potrazi za dodatnim prostorom i svježim zrakom. Otegotne okolnosti su i borbe gradova protiv overturizma, velikog broja prevara, ali i popis obaveza za, primjerice pranje rublja, koje su nekima uništile iskustvo. Airbnb je signalizirao da bi mogao potražiti inspiraciju kod svog rivala – hotela, razmišljaju o ponudi luksuznih usluga za goste. tportal

13.07. (12:00)

Pomaže male nauštrb velikih

Litvan: Najam soba i apartmana lukrativniji od hotela, država poreznim poticanjem ‘cimerfraja’ pljačka sve ostale

U posljednjih deset godina kapaciteti ‘cimerfraja‘ porasli su za gotovo 280 tisuća kreveta, na više od 800 tisuća, dok je broj kreveta u hotelima i sličnim objektima smanjen za deset tisuća, i manje ih je od 182 tisuće. Kampovi su za to vrijeme neznatno povećali kapacitet, a ostali oblici izgubili su 48 tisuća kreveta. (Usporedbe radi, Grčka ima milijun kreveta u privatnome smještaju, ali gotovo isto toliko u hotelima.) Najam soba i apartmana postala je najlukrativnija djelatnost jer je porez smiješno nizak. Hrvatska je 2022. od 44,5 milijuna noćenja u ‘cimerfraju‘ inkasirala šest milijardi eura, a od 23,3 milijuna noćenja u hotelima 4,5 milijardi. S promjenom strukture – s istim brojem gostiju ali s dvadesetak posto više hotelskih gostiju (na račun ‘cimerfraja‘), ukupna zarada bila bi veća za gotovo 300 milijuna eura. Lider

08.04.2023. (20:00)

Brigo moja, prijeđi na drugoga

Ma kakav zero waste!? Restorani pravilno odlože samo 10 posto biootpada

Zašto ljudi ne žele odvajati bio-otpad?

Prema riječima direktora i vlasnika tvrtke Ka-plus iz Rijeke Zorana Antića, u četiri vrste kuhinjskog otpada koji nastaje u hotelima, restoranima, fast foodovima i kafićima nađe se svega i svačega jer se otpad ne odvaja pravilno. “Biorazgradivi otpad i otpad općenito najbolje odvajaju hoteli u Istri, sjevernoj Hrvatskoj, Zagrebu i Zagrebačkoj županiji, ostali se ne trude previše. Jedan fast food koji posluje u 10 četvornih metara prostora plati mjesečno samo 20 eura za odvoz smeća, a svakodnevno napuni dva spremnika otpada od 100 litara. Taj otpad baci na odlagalište mješovitog otpada, a dio takva otpada iz restorana i fast foodova završi kod uzgajivača svinja, što je od 2008. zabranjeno zakonom.”, kaže Antić. Lider

29.12.2021. (10:50)

Dezeen: 10 najboljih hotela 2021.

21.10.2020. (00:30)

Hotel Mask

Hoteli zbog manjka gostiju nude dugoročni najam i otvaranje ureda

Zagrebački Hilton hoteli proljetos su uveli “work place”, mogućnost “rada od kuće” iz hotela, što uključuje udobniju radnu stolicu, bolji Internet, popust na restoran i limuzinu za sastanke. Popularan je i dugoročni najam, što koriste uglavnom poslovnu ljudi, IT-ovci, konzultanti, poneki stranci jer im se više sviđa klima, a i broj zaraženih je manji. Valamar je otvorio dva kampa za dugoročni najam, za 450 eura mjesečno. Poslovni

19.08.2020. (17:30)

Paket aranžman

Kako bi zadržale Austrijance, naše hotelske kuće im nude plaćanje testiranja na koronu

Većina Austrijanaca je nakon što je njihova vlada Hrvatsku stavila na crvenu listu prekinula odmor i vratila se svojim kućama. Mnogi su otkazali rezervacije, a novi buking ide na kapaljku. Snažno je to pogodilo naše velike hotelske kuće koje su se zbog toga odlučile na novu mjeru – besplatno testiranje, odnosno sufinanciranje testiranja, ovisno o iznosu rezervacija. T-portal

05.05.2020. (10:30)

Dosta kampiranja kod kuće

U ponedjeljak se otvaraju kampovi i hoteli u Istri

Od početka epidemije u Istri bilo je 87 Covid-19 pozitivnih osoba, a od četvrtka više nema COVID-pozitivnih osoba u Istarskoj županiji, pa je Povjerenstvo za turizam odlučilo da se od ponedjeljka, 11. svibnja omogući početak rada hotelima i kampovima u Istri sa svim sadržajima koji će se otvarati postupno. Idući tjedan slijedi odluka o mjerama za nautički turizam, privatni smještaj i putničke agencije. Tportal

14.03.2020. (12:30)

Dođite opet!

Zatvaraju se hoteli na dva tjedna – gosti moraju otići

Hrvatska udruga turizma objavila je priopćenje u kojem kaže da se u više hotela diljem Jadrana obustavlja rad na dva tjedna, piše Večernji. Neće biti zatvoreni baš svi – u Zagrebu će biti otvoreno njih nekoliko, a u obalnim destinacijama po jedan. Novi list piše da su dolasci turista za Uskrs upitni, a najavljeno je i odgađanje akcije Tjedan odmora vrijedan kojom se pokušalo kompenzirati manjkove sa stranih tržišta domaćim gostima.