Vile koje su nekoć glazbu značile
Pitchfork: život i smrt u raljama medijskog tržišta
Medij koji je predstavljao globalno relevantno mjesto za refleksiju o nezavisnoj glazbenoj produkciji, završio je na rezalištu povijesti popularne kulture. U trenutku najave spajanja s magazinom GQ, Pitchfork postoji 28 godina, s nebrojenim tisućama objavljenih kritika, kolumni, reportaža i članaka, i na vrhu ljestvice čitanosti Condé Nastovih izdanja, dio čije grupacije je postao 2015. godine. Časopis je pokrenut još 1996. godine pod nazivom Turntable, a prvi preokret desio se oko novog milenija, s objavom Radioheadovog KID A, kada su mu među rijetkima dali čistu desetku. U to doba tekstovi su i dalje bili fanzinaško logoreični, frustrirajući, problematični i često nimalo konstruktivni, ali povremeno ne i potpuno lišeni šarma, duha i ozbiljne kritičke analize. No, i takvi su značili puno više nego tadašnji Rolling Stone i SPIN.
Condé Nast je akvizicijom finaliziranom 2015. godine – riječima njegovog tadašnjeg CDO-a Freda Santarpije – sveo Pitchfork na pristup “vrlo strastvenoj publici milenijalskih muškaraca”. Međutim, ono što je uslijedilo u pristupu uopće nije odgovaralo ovakvoj kvalifikaciji. Kulturpunkt