Učio od najboljih i donio nešto svoje
Park Chan-wook – najbolje od K-filma
Ako je Park Chan-wook i dobio etiketu rubno šokantnog redatelja koji je na okrutno svjež način prigrlio istraživanje uznemirujućih i mračnih strana ljudskog iskustva, s “Decision To Leave” hladnokrvno je se otresao, iako ne posve – već je iz samog foršpana jasno da je riječ o podsjetniku na maestralno miješanje estetike europskog filma šezdesetih i sedamdesetih s hi-tekom “nove Azije”, jednom od zavodljivih odlika Parkova opusa. Ljubav je ishodište, ali u vizualno hipnotizirajućoj ljepoti kadrova ima policijskih istraga, trilera, pištolja i šaketanja. Parkov opus daleko je bogatiji od opsesije osvetom – student filozofije zaljubio se u film na fakultetu i postao filmski kritičar, a onda je negdje putem, inspririran Hitchcockom, odlučio postati redatelj i scenarist (kako za sebe, tako i za druge) pa je svoje filozofsko i teorijsko znanje savršeno prilagodio objektivu kamere. Ravno do dna