Parfemi, toaletne i kolonjske vode sadrže otrovne tvari - Monitor.hr
03.10.2017. (10:18)

Opasna ljepota

Parfemi, toaletne i kolonjske vode sadrže otrovne tvari

Kate Grenville, autorica knjige The Case Against Fragrance tvrdi kako su parfemi loši za zdravlje. Istraživanja su pokazala da svaka treća osoba ima simptome osjetljivosti na sastojke parfema poput glavobolje, svrbeža ili astme. Neke od štetnih kemikalija u parfemima su formaldehid, toluen, metilen klorid, benzaldehid i ftalat, koji se dovode u vezu i s neplodnošću te karcinomom. Lider, Independent


Slične vijesti

12.06. (08:28)

Parfemski Oscari: Proglašeni najbolji mirisi 2023. godine

27.04.2023. (09:00)

Malo špric-špric i mmmm

Postoje različite vrste parfema

Terminološki gledano, “parfem” je određena koncentracija ulja u alkoholu i vodi. No, takvih koncentracija ima više, a njihova nam oznaka pomaže da znamo koliko će intenzivno i koliko dugo miris trajati. Kolonjska voda ima, primjerice 3-5 posto mirisne esencije, a traje dva sata. Namijenjen je korištenju na licu i to samo za osvježenje. Toaletna voda ima 4-15 posto esencije, a trajanje je do 4 sata. Parfemska voda ima do 20 posto esencije a osjeti se do 8 sati. Pravi parfem je najjači miris uopće, sadrži od 20 do 40% aromatičnih tvari i osjeća se do 10 sati. Cijena je razumljivo viša, ali zahvaljujući svom intenzitetu za nanošenje je dovoljno samo nekoliko kapi. Preporučuje se koristiti ga samo na koži, nikako ne na odjeći. Gentlemanstore

04.06.2022. (00:00)

Biznis osjetila

Industrija ljepote: Parfemski brendovi ne prodaju mirisne note, nego ideje i priče

Posljednje dvije godine parfemski su biznisi povećali prodaju, ali i ponudu takozvanih eskapističkih parfema – koji, osim što sjajno mirišu, nude ideju bijega od stvarnog života. To su donijele pandemijske godine tijekom kojih su potrošači čeznuli za drugim prostorima i vremenima, što dalje od stvarnog života, pa su, osim u mašti, putovali mirisima. Svakomu je potreban povremeni bijeg, a kad je riječ o industriji ljepote, miris je najučinkovitije ‘vozilo’ koje ima gotovo trenutačan učinak. Parfemi imaju moć povezati se s kupcima na dubljoj razini; miris povezuju uz događaj, uz osjećaj. Nije samo ugodan miris, nego i način da potrošači pokažu svijetu tko su, kakav im je karakter. Daju im neku vrstu moći, ali i komfora kad određeni miris pretvore u svoj potpis. No u marketinškom smislu zanimljivo je kako su se parfemske kuće prilagodile i promijenile način komunikacije s kupcima tijekom mjeseci lockdowna. Budući da kupci za vrijeme pandemije nisu mogli isprobati eskapističke parfeme u prodavaonicama, brendovi su morali uložiti više novca i truda ne bi li im umjesto mirisa prodali priču. Lider

16.12.2017. (15:24)

Opisi parfema nikada nisu o mirisu

15.10.2015. (08:55)

Kako produljiti život omiljenom parfemu