Posljednje dvije godine parfemski su biznisi povećali prodaju, ali i ponudu takozvanih eskapističkih parfema – koji, osim što sjajno mirišu, nude ideju bijega od stvarnog života. To su donijele pandemijske godine tijekom kojih su potrošači čeznuli za drugim prostorima i vremenima, što dalje od stvarnog života, pa su, osim u mašti, putovali mirisima. Svakomu je potreban povremeni bijeg, a kad je riječ o industriji ljepote, miris je najučinkovitije ‘vozilo’ koje ima gotovo trenutačan učinak. Parfemi imaju moć povezati se s kupcima na dubljoj razini; miris povezuju uz događaj, uz osjećaj. Nije samo ugodan miris, nego i način da potrošači pokažu svijetu tko su, kakav im je karakter. Daju im neku vrstu moći, ali i komfora kad određeni miris pretvore u svoj potpis. No u marketinškom smislu zanimljivo je kako su se parfemske kuće prilagodile i promijenile način komunikacije s kupcima tijekom mjeseci lockdowna. Budući da kupci za vrijeme pandemije nisu mogli isprobati eskapističke parfeme u prodavaonicama, brendovi su morali uložiti više novca i truda ne bi li im umjesto mirisa prodali priču. Lider