All-inclusive
Paket-aranžmani su ponovno u modi, fiksni troškovi privlačni su za one ograničenog budžeta
Kombinacija krize životnog standarda i poremećaja uzrokovanih štrajkovima pridonijela je ponovnoj privlačnosti aranžmana s fiksnom cijenom, bez neočekivanih dodatnih troškova i lakšeg rješavanja problema u slučaju da nešto pođe po zlu. Očekuje se da će potrošnja na paket-aranžmane u Europi, najpopularnije među Britancima i Nijemcima, ove godine dosegnuti 117 milijardi dolara, što je 11 posto više u odnosu na godinu ranije. Sljedećih bi godina trebala oboriti novi rekord, od 125,9 milijardi dolara, pokazuju podaci Euromonitora. Paket-aranžmani obično su privlačni turistima s nižim do srednjim prihodima, koji traže sunce i more s all-inclusive opcijama i aktivnostima prilagođenim obiteljima poput klubova na plaži, a uključuju malu fleksibilnost. tportal