Paket-aranžmani su ponovno u modi, fiksni troškovi privlačni su za one ograničenog budžeta - Monitor.hr
20.08. (12:00)

All-inclusive

Paket-aranžmani su ponovno u modi, fiksni troškovi privlačni su za one ograničenog budžeta

Kombinacija krize životnog standarda i poremećaja uzrokovanih štrajkovima pridonijela je ponovnoj privlačnosti aranžmana s fiksnom cijenom, bez neočekivanih dodatnih troškova i lakšeg rješavanja problema u slučaju da nešto pođe po zlu. Očekuje se da će potrošnja na paket-aranžmane u Europi, najpopularnije među Britancima i Nijemcima, ove godine dosegnuti 117 milijardi dolara, što je 11 posto više u odnosu na godinu ranije. Sljedećih bi godina trebala oboriti novi rekord, od 125,9 milijardi dolara, pokazuju podaci Euromonitora. Paket-aranžmani obično su privlačni turistima s nižim do srednjim prihodima, koji traže sunce i more s all-inclusive opcijama i aktivnostima prilagođenim obiteljima poput klubova na plaži, a uključuju malu fleksibilnost. tportal


Slične vijesti

19.02.2021. (11:30)

Glazbena lektira

Tomić: Pjesme s “Paket aranžmana” su ostale da nas hrabre kad se osjetimo prevareni od vlasti

Desetak mladića iz tri beogradska benda u jedanaest pjesama, samo trideset pet minuta muzike, zapalilo je čitavi truli svijet koji se lažljivo smije zlatnim zubima, svijet zadovoljnih potrošača, domaćih turista, samoupravljača koji nedjeljom popodne u dvorištu peru automobil, puše Kent, slušaju Zdravka Čolića i Lokice i smiju se zgodama Paje i Jareta – piše Ante Tomić.