Trend: izumiranje
Pad naklade i prihoda od tiskanih dnevnika deset posto u odnosu na godinu prije
Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) objavila je rezultate o nakladama i zaradama u tiskanim medijima za 2017. godinu. Prodana naklada svih dnevnika u Hrvatskoj iznosila je 66,1 milijuna primjeraka što je pad od 10 posto u odnosu na prethodnu 2016. godinu. Najprodavaniji su – 24 sata, pa Jutarnji, zatim Večernji. Naklada tjednika pala za 15 posto u odnosu na 2016. Najprodavaniji je “7Dnevno”, koji ima izraženi padajući trend prodaje, drugi je tjednik “Međimurje”, a treći “Globus”. Ukupni prihod od oglašavanja u dnevnicima u 2017. iznosio je 160 milijuna kuna što je 10 posto manje nego godinu ranije. Prihod od oglašavanja u općeinformativnim tjednicima u 2017. iznosio je 24,9 milijuna kuna. AZTN