Ove godine stiže gomila super igara - Monitor.hr
06.01.2023. (20:00)

Da zabole oči

Ove godine stiže gomila super igara

Fire Emblem Engage (Switch): Nakon fenomenalne igre Three House franšiza se vraća s novim protagonistom koji će nastaviti tamo gdje je prethodnik stao i, nadajmo se, podići sve na novu razinu. Forspoken na papiru djeluje obećavajuće jer iza igre stoji ekipa koja je napisala Rogue One i dala nam Uncharted i Shadowhunter, a sve skupa izgleda kao Final Fantasy tip igre, što je odlična stvar. Ako ste FF fan, naravno. Dead Space – remake horor klasika iz 2008. mogao bi privući vlasnike novih konzola koji nisu imali prilike zaigrati original ili su igrali tek vizualno ispodprosječnu verziju za starije sustave. Hogwarts Legacy – Igra prema jednom od najuspješnijih književnih i filmskih serijala djeluje obećavajuće, a ako se sve odigra onako kako treba, možda pred sobom imamo jedan od velikih hitova 2023. Index


Slične vijesti

19.09.2022. (18:00)

Hobi koji je teško pretvoriti u posao

Videoigre između zanosa i radničkih prava

Videoigre kao polje djelatnosti na našem su se teritoriju razvile isključivo zaslugama šačice entuzijasta koji su se okuražili raditi svoje igre – istih onih koji su najvjerojatnije provodili svoja ljeta (i druga godišnja doba) udubljeni u šarolike i imerzivne svjetove. Dok je s jedne strane ta samoniklost i samodostatnost romantična i zavodljiva, ona ujedno ima svoja ograničenja i kamene spoticanja. Od visoke rizičnosti samog ulaska u proizvodnju videoigre, koja se vrlo često bazira i na osobnom kapitalu, do neizvjesnosti hoće li se uloženo vrijeme i novac povratiti, u industriji koja je mahom tržišno i globalno orijentirana i raznorodno stasala, prava radnika su uvelike nestandardizirana i – ono najopasnije – obavijena dječačkim zanosom. Neadekvatni uvjeti rada najčešće se manifestiraju kao tzv. “crunch time” (ili nesigurnost oko zadržavanja pozicije u studiju) i cijena su koja se plaća za ostvarivanje ultimativnog sna: raditi na videoigri. Kulturpunkt

29.01.2021. (10:30)

Milijuni ovisnika

Zašto je besplatno najskuplje: fenomen računalnih igara

Na čemu se temelji Fortniteov poslovni model i odakle dolazi 2,4 milijarde dolara prihoda koje igra u jednoj godini uprihodi svojim developerima, ako je možete igrati besplatno? Ključna prednost nuđenja proizvoda kojemu je cijena = 0 je stvaranje najšire moguće baze kupaca. Fortnite ima više od 350 milijuna registriranih računa igrača u svijetu, što gotovo nijedna plaćena igra ne može niti sanjati. Glavnina prihoda se potom ostvaruje prodajom dodatnih sadržaja unutar igre. Slično proizvođačima printera koji uređaj nude “bagatelno”, a potom skupo naplaćuju tonere, tako i Fortnite možete igrati besplatno, ali za dodatan sadržaj u njemu morat ćete posegnuti u džep. Ekonomski lab

15.07.2017. (18:05)

Učio i po 40 sati u komadu

Upoznajte mladog Hvaranina koji je ostvario san – dizajnira videoigre

29-godišnji Josip Makjanić cijelo je djetinjstvo sanjao da jednog dana radi u području računalnih igara, a taj je san postao stvarnost kad je dobio posao u CroTeamu, zagrebačkom studiju koji se svjetskoj publici predstavio igrom Serious Sam. U međuvremenu je Makjanić pokrenuo i vlastiti studio pod imenom CrobbitArts. otoci.eu

27.11.2016. (16:55)

Final countdown

Crnogorac kojeg je angažirala NASA aktivirao bombu u studiju Star Techa [video]

Vlasnik gejmerskog Perpetuum Games studija iz Podgorice i autor softverskih rješenja koja koristi i NASA, Aleksandar Dlabač razvio je Clockwork Briefcase – igru deaktiviranja prave pravcate bombe. O detaljima igre, ali i temama poput utjecaja računalnih igara na ljudski mozak, posebice na djecu s teškoćama u razvoju i o tome zašto su ga angažirali NASA, Rolls-Royce i nuklearke diljem svijeta govori u intervjuu za emisiju Star Tech. [video_icon]

10.03.2015. (17:54)

Boys will be boys

Dječaci više za kompom, djevojčice bolje u matematici, čitanju…

Dječaci više vremena posvećuju računalima, prvenstveno zbog igrara, i počinju još prije polaska u školu, a u prosjeku računalo koristi 8% dječaka više nego li djevojčica (u Hrvatskoj 13%). Zbog toga postižu slabije rezultate od djevojčica u matematici, prirodoslovlju i posebno čitanju, pokazuje istraživanje. Naime, igrice razvijaju kognitivne sposobnosti, ali kod onih koji ih svakodnevno igraju mogu izazvati poteškoće s motivacijom u školi budući da za neko ostvarenje ne slijedi trenutna nagrada. Novi list

31.01.2015. (16:33)

Kada će gejmeri shvatiti da kritika nije cenzura?