Osobno brendiranje: Tužna priča o vašem i našem ormaru - Monitor.hr
10.08. (19:00)

Biznismen i modni mačak

Osobno brendiranje: Tužna priča o vašem i našem ormaru

Albert Einstein u ormaru je imao nekoliko jednakih sivih odijela da ne bi trebao trošiti mentalnu snagu na odabir što će odjenuti ujutro. Iako se iz perspektive većine ljudi može činiti da odijevanje uvijek iste kombinacije djeluje nemaštovito, pa dijelom i čudno, svijet biznisa obiluje primjerima čelnika najvećih svjetskih kompanija koji su na taj način izgradili ili barem ojačali svoj osobni brend. Dolčevite i traperice Stevea Jobsa su jedan primjer, no u njima se počeo pojavljivati tek krajem 90-ih, odbacivši siva odijela. Iako se čini jednostavno, u to je ušao vrlo studiozno i uz pomoć dizajnera. Uvjeti su bili: jednostavnost i nenametljivost, a opet različitost u odnosu na druge kolege iz IT svijeta, što se uklapalo u brendiranje Apple-a kao drugačije tvrtke. Stil odijevanja važan je aspekt neverbalne komunikacije koji može imati snažan utjecaj na poslovne odnose, tvrde i komunikacijski stručnjaci.

Rušenje ustaljenih standarda, ne samo u poslovanju, već i u poimanju poslovnog odijevanja, u budućnosti će još više uzeti maha, posebno dolaskom mlade generacije na tržište rada. Lider


Slične vijesti

27.10.2023. (20:00)

Pazi kome iza leđa pokazuješ srednji prst, čut će te

Trener neverbalne komunikacije: Govor tijela može se “čuti”

Kada ljudi pomiču ruke dok koriste svoje glasove, slušatelji su u stanju to “čuti”. Čak i bez da vidimo govornika, možemo naslutiti kakav je govor tijela druge osobe. Većina ljudi gestikulira dok priča. Od malog pokreta zapešća do potpunog znakovnog jezika koji uključuje ruke, šake i prste. Ovaj oblik neverbalne komunikacije podržava ono što netko kaže, a u nekim slučajevima, to je čak neophodno kako bi se nešto ispravno objasnilo. Ovo je teško ako ne možeš vidjeti drugu osobu, pomislili bi. No, čak i tijekom telefonskih poziva, ili kada vičete iz druge sobe, često gestikuliramo rukama. I to uopće nije besmisleno, prema jednoj nedavnoj studiji, čiji je zaključak da naše geste odjekuju u našem glasu. To je sve o akustici: visina i volumen glasa se mijenjaju zajedno s kretanjem ruku. Željko Trivanović za Epohu.