Operacija hashtag: Kako ključne riječi sudjeluju u nametanju narativa - Monitor.hr
23.01.2022. (14:00)

Ratovi #ljestvica

Operacija hashtag: Kako ključne riječi sudjeluju u nametanju narativa

Hashtag (#) je zamišljen kao riječ ili fraza kojom se identificira objavljeni sadržaj na društvenim mrežama te se adresiraju ključne riječi i oznake, sve kako bi uz pomoć njih korisnici mogli lakše pratiti popularne teme na toj društevnoj mreži. On je ujedno i pokazatelj da se objavljeni sadržaj nadovezuje na određenu temu, i samim time pripada određenoj kategoriji rasprave. Omogućuju li hashtagovi kreatorima digitalnog sadržaja da “uokvire” informaciju na način koji im odgovara, sve kako bi kod korisnika društvenih mreža izazvali jaču reakciju? Oni mogu biti mjesta rasprave, gdje različite strane sudjeluju koristeći ih kao oružje, pokušavajući kontrolirati i definirati njegovo značenje, a čest je primjer i u političkom komuniciranju. Popularan je u opisivanju aktualnih trendova, primjerice, na Twitteru, što ostavlja prostor širenju mišljenja, a ne činjenica. Nametanje takvog narativa podsjeća na propagandu… Faktograf


Slične vijesti

31.05. (07:00)

#dobarsavjetzlatavrijedi

Hashtagovi i kako ih najbolje koristiti za svoj posao

Hashtagovi povećavaju vidljivost objave, odnosno broj ljudi do kojih će ona doprijeti, što je vrlo važno. Jednostavna je računica – što više ljudi nešto vidi, veća je šansa da će se netko “zakvačiti“. Angažman je također bitan, on isto utječe na vidljivost, potiče korisnike na raspravu, razmjenu ideja, komentiranje. To vam može pomoći u osiguravanju sponzora koji će se prije odlučiti platiti reklamu na profilu ili stranici koja ima zanimljiv sadržaj koji privlači puno publike. Povezuju vas s istomišljenicima, dobri su za promociju proizvoda i usluga, omogućavaju lakši pronalazak sadržaja. Od društvenih mreža, prvi ih je počeo koristiti Twitter, zatim Instagram, a s tom je praksom nešto kasnije započeo i Facebook. Savjeti

28.12.2017. (15:18)

Hashtagovi godine: #MeToo, #TakeAKnee, #Covfefe, #ILoveYouChina…

30.06.2016. (16:49)

Much ado about flushing...

Trend na društvenim mrežama #RuinShakespeare

Ove godine obilježava se 400 godina od smrti Williama Shakespearea. Možda je dobro da nije ovdje i ne vidi kako se tretiraju njegova velika djela, piše BBC. Naime, na Twitteru je u trendu #RuinShakespeare, koji potiče ljude da prilagode Shakespearova djela modernim vremenima. Othello is it me you’re looking for? i To Thine Own Selfie Be True su samo neke od dosjetki.