Ratovi #ljestvica
Operacija hashtag: Kako ključne riječi sudjeluju u nametanju narativa
Hashtag (#) je zamišljen kao riječ ili fraza kojom se identificira objavljeni sadržaj na društvenim mrežama te se adresiraju ključne riječi i oznake, sve kako bi uz pomoć njih korisnici mogli lakše pratiti popularne teme na toj društevnoj mreži. On je ujedno i pokazatelj da se objavljeni sadržaj nadovezuje na određenu temu, i samim time pripada određenoj kategoriji rasprave. Omogućuju li hashtagovi kreatorima digitalnog sadržaja da “uokvire” informaciju na način koji im odgovara, sve kako bi kod korisnika društvenih mreža izazvali jaču reakciju? Oni mogu biti mjesta rasprave, gdje različite strane sudjeluju koristeći ih kao oružje, pokušavajući kontrolirati i definirati njegovo značenje, a čest je primjer i u političkom komuniciranju. Popularan je u opisivanju aktualnih trendova, primjerice, na Twitteru, što ostavlja prostor širenju mišljenja, a ne činjenica. Nametanje takvog narativa podsjeća na propagandu… Faktograf