Online kupci manje vjeruju svojim očima nego vlastitom iskustvu - Monitor.hr
19.12.2022. (19:00)

Stvarnost koja se nalazi u virtualnim područjima povezanija je s našim očekivanjima nego sa stvarnim vizualnim informacijama

Online kupci manje vjeruju svojim očima nego vlastitom iskustvu

📷 freepik

Neuroznanstvenici kanadskog Sveučilišta Western otkrili su izvanredan fenomen: stvarnost koja se nalazi u virtualnim područjima tješnje je povezana s našim očekivanjima nego stvarnim vizualnim informacijama. U usporedbi s iskustvima u trgovinama u stvarnom svijetu, gdje kupci mogu puno lakše točno procijeniti veličinu artikala, kupnja putem interneta može biti komplicirana jer u tom virtualnom kruženju nedostaju fizički znakovi koji utječu na vizualno razumijevanje. S nekoliko drugih referentnih točaka dostupnih tijekom virtualnog pregledavanja kataloga proizvoda, kupci se oslanjaju na iskustva iz stvarnog života i pretpostavljaju da glomazni džemperi pristaju ljudima, a ne lutkama. Studija sugerira da naša prethodna iskustva igraju veliku ulogu kad je u pitanju razumijevanje veličine unutar VR okruženja. To znači da vizualni znakovi nisu uvijek pouzdana zamjena za osobna iskustva. Bug


Slične vijesti