Ne brkati s vodom iz Lipika
Od male trgovine iz susjedstva do najvećeg lanca u Hrvatskoj: Studenac proširio mrežu s 220 novih lokacija
Studenac je lani proveo tri akvizicije, cilj tvrtke sa sjedištem u Omišu je zauzeti treće mjesto po tržišnom udjelu u sektoru maloprodaje. Mreža mini marketa od lipnja 2018. godine kada je objavljena transakcija porasla je s 384 na današnjih više od 1.250 prodavaonica. Prema podacima Fine, prihodi te tvrtke popeli su se s oko 200 milijuna eura koliko su iznosili 2017. godine na gotovo 415 milijuna eura 2022. godine. Uz prošlogodišnje tri, među preuzetim trgovinama su Lonia, Pemo, Toni marketi, Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. Prema analizi koju je objavio PoslovniFm, najveći tržišni udio u maloprodajnom sektoru u 2022. godini imali su Konzum (23,7 posto), Lidl (15,6 posto), Spar (11,4 posto) i Plodine (10,7 posto). Studenac je bio na sedmom mjestu, a ispred njega još su bili Kaufland i Tommy. Forbes