Od male trgovine iz susjedstva do najvećeg lanca u Hrvatskoj: Studenac proširio mrežu s 220 novih lokacija - Monitor.hr
17.01. (11:00)

Ne brkati s vodom iz Lipika

Od male trgovine iz susjedstva do najvećeg lanca u Hrvatskoj: Studenac proširio mrežu s 220 novih lokacija

Studenac je lani proveo tri akvizicije, cilj tvrtke sa sjedištem u Omišu je zauzeti treće mjesto po tržišnom udjelu u sektoru maloprodaje. Mreža mini marketa od lipnja 2018. godine kada je objavljena transakcija porasla je s 384 na današnjih više od 1.250 prodavaonica. Prema podacima Fine, prihodi te tvrtke popeli su se s oko 200 milijuna eura koliko su iznosili 2017. godine na gotovo 415 milijuna eura 2022. godine. Uz prošlogodišnje tri, među preuzetim trgovinama su Lonia, Pemo, Toni marketi, Istarski supermarketi, Bure, Sonik, Kordun i Duravit. Prema analizi koju je objavio PoslovniFm, najveći tržišni udio u maloprodajnom sektoru u 2022. godini imali su Konzum (23,7 posto), Lidl (15,6 posto), Spar (11,4 posto) i Plodine (10,7 posto). Studenac je bio na sedmom mjestu, a ispred njega još su bili Kaufland i Tommy. Forbes


Slične vijesti

18.07.2023. (13:00)

Ne samo paštetu i špagete, i WC papir nosit od doma

Ovo su cijene u dućanima na kopnu i moru. U jednom prašak za veš 47 eura, u drugom 22

Za razliku od sladoleda i restorana, trgovine su nužne za svakodnevni život i domaćih, i gostiju. Zbog toga su i cijene u njima, s obzirom na to da se radi o nužnim prehrambenim i neprehrambenim namirnicama, nešto što više utječe na svakodnevni život. Usporedili smo cijene u Splitu, Supetru, Puli i Zagrebu, i to u Konzumu, kao najvećem trgovačkom lancu, i u dva manja lanca, izrazito zastupljena na Jadranu – Studencu i Tommyju. Iako je riječ o istim trgovinama s pretežno identičnom ponudom proizvoda, vidljivo je da se njihove cijene razlikuju od mjesta do mjesta, a na iznose tih cijena, dakako, najviše utječe turizam. Što je turistička destinacija traženija – u njoj su cijene veće. Studenac je daleko najskuplja trgovina, dok Tommy i Konzum imaju više-manje usklađene cijene i znatno veći broj proizvoda na akciji. Također, razlike u cijenama njihovih proizvoda ne odskaču drastično između Splita, Supetra, Pule i Zagreba. Index

26.03.2022. (20:00)

Mali, a veliki

Novi trgovački lanac u Hrvatskoj ima dvostruko više trgovina od Konzuma

Omiška tvrtka Studenac u vlasništvu je poljskog investicijskog diva Enterprise investors, koji je u međuvremenu kupio pekarski lanac Pan-pek te zadarske Sonik markete, porečke Istarske supermarkete, biogradski lanac Bure, a nedavno i dubrovački Pemo. Nakon preuzimanja Lonie Studenac će imati oko 1050 uglavnom malih kvartovskih trgovina i samoposluga za razliku od Konzuma koji u Hrvatskoj ima 608 većih supermarketa i hipermarketa. Slobodna Dalmacija

20.12.2016. (18:19)

Voda za vodu

Radenska kupila Studenac za 9 milijuna eura

Slovenska Radenska kupila je lipičku prirodnu mineralnu vodu Studenac, prirodnu izvorsku vodu Studenu te sirupe Lero. Radenska je dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića. Neslužbene informacije govore da je akvizicija vrijedna devet milijuna eura. Poslovni, T-Portal

10.11.2016. (18:03)

Moć tete iz dućana

Prihodi trgovaca: Opao Konzumov udio, NTL ušao u prvih 10

Konzum je najveći trgovac na malo u Hrvatskoj, ali mu je tržišni udio opao s 30 do 35 posto koliko je imao 2014. godine, na 20 do 30 posto u 2015, pokazuje analiza. Slijede Lidl i Plodine s udjelom od 10 do 20 posto, Kaufland, Tommy i Spar ostvaruju udjel od 5 do 10 posto, dok udio do 5 posto ostvaruju Billa, Studenac, KTC, NTL. Narodnom trgovačkom lancu ovo je prvi puta da je među najvećih 10. U novcu, trgovci su lani imali prihode od 33,1 milijardu kuna. Lider

20.09.2016. (18:19)

Podravka prodala Studenac češkoj Kofoli, proizvodnja ostaje u Lipiku, Česi prethodno od Badela 1862 kupili brendove Inka, Nara i Voćko te slovensku Radensku