“Od poslova vrijednih milijarde dolara, koji propadaju jer službenici nisu čitali mejlove, do državnih konja koji ukradeni ginu pod vlakovima, skandali se u ovoj zemlji čine sve nevjerojatniji, kao da je svaka nova vlast mrvicu nekako slaboumnija od one prethodne. Naša je moralna i intelektualna propast takva da se koji put upitaš zar je ovo moguće? Čini se nestvarno, kao scenografija nekakve reality emisije”, piše Ante Tomić za Jutarnji.
Ako se u najskorije vrijeme ne postigne dogovor SAD-a i Izraela i Hrvatska ne dobije onu konfiguraciju zrakoplova koja je pobijedila u natječaju, Vlada odustaje od izraelskih zrakoplova i poništava natječaj za nabavku višenamjenskih aviona te ostavlja SAD i Izrael da sami dalje rješavaju spor, objavio je Večernji. Telegram
Krstičević je očito angažirao velikog majstora spina kad se propali posao s kupnjom izraelskih aviona F-16 u hrvatskim medijima prikazuje kao ministrov uspjeh, komentira Sanja Modrić i ističe da se samo u američkim i izraelskim medijima može pročitati da je posao po svoj prilici nepovratno propao. Osim u Novom listu, kod nas se nastavlja s obmanjivanjem građana.
Pilot koji je usred rata s MiG-om JNA prebjegao iz Srbije u Hrvatsku te sudjelovao i u akcijama Bljesak te Oluja, od početka je protiv kupnje aviona F-16 od Izraela, koja je sada, po svoj prilici propali posao. Za Novu TV Ivan Selak je komentirao: “Nadam se i vjerujem da će, ako se odustane od ovoga, da će časni general Mattis dobit barem ulicu u Zagrebu. Ljudi koji govore da zrakoplov koji je iskorišten, iznatezan, opterećivan, da budem vulgaran – više od amsterdamske prostitutke, da će njegovo održavanje biti jeftinije od novog sve govori o ljudima koji su radili u toj komisiji”. Index…
Dakle, bez izraelskih preinaka koje koštaju tri puta manje od ugovorenih, tj. svega 135 milijuna dolara. (!?) Hrvatsko ratno zrakoplovstvo pak računa samo na zrakoplove opremljene prema specifikacijama koje su pobijedile na međunarodnom natječaju, tj. s preinakama. Prop’o pos’o, čini se, al pitanja ostaju – zar te izraelske izmjene doista toliko vrijede? Večernji list