Novi slogan HTZ-a: 'Što obećaš, to moraš napraviti' - Monitor.hr
18.02.2015. (12:26)

Sloganska nesloga

Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal


Slične vijesti

17.07.2020. (11:30)

Not another self help book

Aljoša Bagola: Kako biti sretan u toksičnom svijetu

Odlična priča u Jutarnjem o Aljoši Bagoli, marketinškom magu koji je u jednom trenutku pregorio i odlučio promijeniti život. I nekoliko životnih lekcija koje je naučio: Najveća opasnost su očekivanja, blještavo zavijena u medijski celofan, a očekivanja društva nas nagone na borbu za sreću. Borba i sreća nisu spojivi. Ono što sam shvatio s burnoutom jest da se prvo trebam riješiti neostvarenih očekivanja svijeta koji očekuje našu neprestanu dostupnost i neprestanu ushićenost.