Nova usluga BMW-a za ljubitelje nogometa: Gledajte u automobilu prijenose Bundeslige - Monitor.hr
20.01.2023. (14:00)

Auto i nogomet - dvije ljubavi odjednom

Nova usluga BMW-a za ljubitelje nogometa: Gledajte u automobilu prijenose Bundeslige

BMW je u dogovoru s Njemačkim nogometnim savezom (DFL) razvio aplikaciju za gledanje utakmica Bundeslige (prve njemačke nogometne lige) u svom najekskluzivnijem modelu, seriji 7. Ponuda je u početku ograničena na Njemačku, Švicarsku i Austriju s dvije utakmice dnevno. Tijekom prve polovice 2023. ponuda će biti dostupna i za SAD te Veliku Britaniju, gdje će se u vozilu moći odabrati čak tri utakmice dnevno. Sve, naravno, ovisi o nositeljima prava za prijenos utakmica. Bitno je napomenuti da su, zbog sigurnosti, tijekom vožnje utakmice dostupne samo kao audio stream. Video zapisi s istaknutim dijelovima uživo ili prijenos uživo mogu se odabrati samo kada vozilo miruje. Revija HAK


Slične vijesti

Danas (17:00)

Jedan cilindar manje, brige tri puta veće?

Trocilindrični motori: usponi, padovi i raspadajući remeni

Trocilindrični motori su kompaktni, štedljivi i često ugrađivani u gradske automobile. No, najčešći problemi uključuju pucanje zupčastog remena s uljnom kupkom, čiji ostaci mogu zaštopati uljnu pumpu, katalizator koji rano otkazuje i prodor rashladne tekućine u cilindre. Osim toga, plastična sita uljnih pumpi lako popuštaju pod visokim temperaturama. Rješenja? Češće mijenjanje ulja, korištenje razvodnog lanca umjesto remena i izbjegavanje opterećenja prije zagrijavanja motora. Iako su bolji u hibridnim sustavima, rabljeni primjerci zahtijevaju detaljnu povijest održavanja. Kupnja takvog vozila? Lutrija, ali možda s premijom na kraju. Revija HAK

10.12. (20:00)

Za ljubitelje Formule

Isporučen je prvi češki hiperautomobil, Praga Bohema

Češka kompanija Praga, osnovana još početkom 19. stoljeća, proizvodila je u svojoj povijesti svašta – od mostova i parnih strojeva, preko automobila, motocikala i kamiona, pa čak i zrakoplova, a danas u svojoj ponudi ima i prvi hiperautomobil nastao u toj zemlji. Njegovo je ime Bohema, zamišljen je kao trkaći bolid za stazu, ali homologiran i za cestu, no bez elektrifikacije u pogonskom sustavu. Samo čisto iskustvo benzinskog motora i brzine, to je ono što češki proizvođač želi pružiti uskom krugu svojih kupaca, spremnih istresti oko 1,5 milijun dolara (plus porez) za njihov prvi bolid ovog tipa. Cijeli automobil izrađen je s brzinom na umu, podešavan u zračnim tunelima gdje se razvijaju bolidi za Formulu 1, a proizvodnja je u potpunosti ručna. Autonet

27.11. (18:00)

Roboti ne traže veću plaću, godišnji odmor, radnička prava…

Zbogom radnicima na proizvodnoj liniji?! BMW (uspješno) testira humanoidne robote

Radeći na proizvodnoj liniji, robot Figure 02 ​​povećao je brzinu za 400% i sedmerostruko povećanje stope uspješnosti od prve aplikacije sustava. Tvrtke su opisale ovaj rezultat kao veliki iskorak za autonomne proizvodne sustave. U nedavno objavljenom videu, prikazuje se izvođenje do 1000 akcija dnevno. Ovo predstavlja prekretnicu za humanoidne robote u industrijskim uvjetima. Revija HAK

21.11. (12:00)

Ljudi, stigla je zima

Zaleđene brtve ili bravice: Kako si možete pomoći ako se ne mogu otvoriti vrata automobila

Prvo treba provjeriti jesu li gumene brtve na vratima automobila zamrznute i spojene ili je bravica zaleđena – potonja opcija naravno ne predstavlja problem za automobile s centralnim zaključavanjem. Ako ključ ulazi u ključanicu i može se okrenuti, ali vrata se ne otvaraju, zamrzavanje je zbog gumenog ruba vrata. U tom slučaju nikada nemojte pokušavati na silu otvoriti smrznuta vrata automobila. Umjesto da prisilno povučete vrata, prvo biste trebali pritisnuti vanjsku stranu vrata automobila. Uz malo vještine, led može popucati između brtvi. Ako je brava zamrznuta, prvo isprobajte kemijski odmrzavač. Alternativa bi bila uglavnom sredstvo za dezinfekciju koje sadrži alkohol. Ako pri ruci nema leda, bio bi od pomoći upaljač kojim ćete zagrijati ključ automobila. Zatim pažljivo i polako umetnite topli ključ u bravu i okrenite ga: tako se led u bravi može odmrznuti. Svakako nije dobra ideja da ga se odmrzava fenom. Dobro je i prije zime očistiti gumene brtve na vratima. Revija HAK

04.11. (14:00)

Ipak ništa od raja za bicikliste

Prometne navike građana u gradovima – izazovi, navike i potencijali za budućnost

Većina građana Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka preferira automobil kao prijevozno sredstvo, no sve je veća svjesnost o izazovima koje uzrokuje promet u gradovima, poput gužvi i nedostatka parkirnih mjesta. Građani smatraju da bi unapređenje infrastrukture, poput gradnje dodatnih cesta, parkirališta i kružnih tokova, moglo poboljšati stanje. Biciklizam je popularan, osobito u Osijeku, ali postoje problemi s biciklističkim stazama i sigurnošću. Iako većina podržava češće korištenje bicikala i romobila u budućnosti, malo tko planira promijeniti svoje navike. Revija HAK

30.10. (15:00)

Skuriti ih - vožnjom

U dizelskom se gorivu mogu razviti opasne bakterije: Posebno su opasne za dijelove motora

Širenje ovih mikroorganizama može rezultirati stvaranjem taloga te začepiti dovode goriva i filtre goriva te oštetiti motore. Teoretski, problemi se mogu pojaviti i kod benzinskih motora s visokom mješavinom biogoriva E10, E85 ili E100. Međutim, Njemački autoklub (ADAC), objašanjava da se ovaj oblik onečišćenja gorivom ne pojavljuje se često u automobilskim motorima. Dizel se u njima stalno troši i rijetko ostaje dugo u spremniku. U kamperima, a posebno u čamcima i poljoprivrednim vozilima, opasnost od dizelskih štetočina je puno veća jer se navedena prijevozna sredstva i strojevi ne koriste dulje vrijeme. Automobili koji dugo stoje također su izloženi većem riziku jer mikroorganizmi tada imaju priliku rasti i razmnožavati. Revija HAK

23.10. (16:00)

Električni šokovi – od Kine do Europe, svi u istom punjaču

Pariški sajam automobila – električne zvijezde i bitka s emisijama

Na Pariškom sajmu automobila dominirale su električne inovacije, dok europski proizvođači pokušavaju uhvatiti korak s kineskom konkurencijom. Izazovi emisija CO2, stroge regulative i borba za tržište postavljaju visoke zahtjeve. Kineski Leapmotor i Stellantis surađuju na B10 električnom SUV-u, a europski brendovi poput BMW-a i Renaulta predstavili su napredne modele. Sa sve većim pritiskom na smanjenje emisija, elektrifikacija postaje ključ opstanka u automobilskoj industriji, jedan je od zaključaka. Forbes

20.10. (23:00)

Kvarovi koji te koštaju živaca i novaca

Najskuplji kvarovi na rabljenim automobilima

  1. Automatski mjenjač – Česti kvarovi mjenjača, posebno automatskih, mogu dovesti do izuzetno skupih popravaka, često iznad 6.000 eura.
  2. Zračni jastuk – Zamjena airbaga može biti izuzetno skupa jer zahtijeva promjenu niza drugih elemenata.
  3. Oštećeni okvir – Nakon teškog sudara, iskrivljeni okvir smanjuje sigurnost i često vodi do totalne štete.
  4. Motor – Teški kvarovi motora poput oštećenja ventila ili klipova mogu rezultirati ogromnim troškovima popravka.
  5. Dvomaseni zamašnjak – Zamjena kompleta spojke s dvomasenim zamašnjakom može koštati više od 1.300 eura

Revija HAK

15.10. (13:00)

Baterije još uvijek nisu 'in'

Električna vozila u Hrvatskoj i EU još uvijek gube bitku s dizelašima, kojih se vozači ne žele odreći

Sve se više naziru manjkavosti europskog plana prema kojemu bi motori s unutarnjim izgaranjem do 2035. godine otišli u povijest. Kada danas u Hrvatskoj uđete u neki autosalon njemačkih premium marki, prodavači će vam bez ustezanja reći da i dalje prodaju više dizelaša od benzinaca ili električnih vozila. Od siječnja do kraja rujna u Hrvatskoj je prodano 27.833 automobila na benzinski pogon, ili 53.8 posto od ukupne prodaje. Na drugom su mjestu hibridi kojih je prodano 11.792, odnosno 22.8 posto, treći su dizelaši s prodajom od 9.547 vozila ili 18.4 posto. Kritičari EU-ovih, ali i globalnih planova odmah su upozoravali da je micanje benzinaca i dizelaša s cesta do 2035. čista utopija, uz ostalo jer su za mnoge građane EU električna vozila i dalje preskupa. Tako i nova regulativa Euro 7 sugerira da će dizelski automobili po europskim cestama voziti barem do 2050. godine, a vjerojatno i duže. (Index) U Parizu su nekim crpkama već zabranili prodaju dizelskog goriva, ali zato što žele rasteretiti centar grada. Revija HAK