Nova knjiga o Štuliću i Azri miks je dirljivih posveta i tužnih, netočnih optužbi - Monitor.hr
22.11.2019. (16:30)

Fanovska zamjeranja

Nova knjiga o Štuliću i Azri miks je dirljivih posveta i tužnih, netočnih optužbi

Dragan Markovina za Telegram recenzira knjigu Ivana Ivačkovića ‘Između krajnosti’, o Azrinoj i Štulićevoj diskografiji. “Koliko god stajalo dosta toga što je o gubljenju inspiracije i o nekontroliranom egu napisao, pa čak i neovisno o tome što Đonijev trajni egzil jeste umnogome utjecao na stvaranje mita o njemu, činjenica koju ni Vidačković, ni nitko drugi ne može poreći je da je upravo tim izborom Štulić izabrao ostati ili ponovno postati ono što je bio na početku karijere”, piše Markovina.


Slične vijesti

08.10. (17:00)

A kome da se više žališ?

Na streaming servisima objavljeni svi Azrini albumi, Štulić nije previše sretan zbog toga

Na glazbenim streaming servisima Spotify i Deezer objavljeni su svi albumi legendarne grupe Azra i Branimira Johnnyja Štulića. Ovaj glazbenik se dugo vremena žestoko protivi ponovnom obljavljiavnju svojih djela, tvrdeći da su ga pokrali i nekadašnji Jugoton i njegova slejdnica Croatia Records. Aktivan je na Facebooku i YouTube, gdje dijeli odabrane pjesme i poneko mišljenje. Diskografska kuća Croatia Records navedena je kao vlasnica svih pjesama Azre i Štulića.

Visoki upravni sud Republike Hrvatske je 2021. godine presudio da Croatia Records nije pravilno privatizirala nekadašnji Jugoton, kao i da je 28 godina zarađivala milijune na snimkama izvođača poput Azre, Ive Robića, Bijelog dugmeta i Novih fosila. Vrijednost tih snimki, na temelju koje se rade nove snimke i kompilacije, nikada nije procijenjena, niti je za nju Croatia Records išta platila. Nacional

28.05.2023. (01:00)

Na što si konkretno utjecao u domaćem rock’n’rollu? - A na što nisam?

Branimir Johnny Štulić u intervjuu iz 1990.: “Bit ćemo topovska hrana za afričku frontu”

Branimir Štulić - Arhiv Hrvata u Makedoniji

S bloga Yugopapir prenosimo intervju koji je Branimir Štulić dao magazinu “Stav” 1990. godine u kojem među ostalim kaže: “Idemo k totalitarnom svijetu, Orwelovom svijetu, u kojem ćemo mi biti samo topovska hrana za, ne znam, islamsku ili afričku frontu, kako se već gospoda nagode” – Koliko si bio ozbiljan kada si rekao: “Ako rocku oduzmeš seks i politiku, zašto onda svirati? Stavljaš li tu politiku na mjesto droge u ono sveto trojstvo?” “Pa zato smo mi ljudi i napravili politiku da je imamo umjesto droge. Tamo gdje politika ne funkcionira, tamo droga vlada. Je li ta droga crkva, po Marksu, ili je to faktička droga, nije bitno, ali to je činjenica. I zato Amerika ima tako grozne probleme s drogom. Tamo nema politike.” Žurnal

18.03.2023. (15:00)

Takav je bio kad smo se upoznali i to se nikad ne zaboravlja

Renato Metessi: I tak, jedan dan dođe Boris na probu i sjedne za bubnjeve, uđe i Johnny…

161812513_3988486471267380_5599501093826699756_n

Tu smo 1980. kod SC u “Kugli” imali probe mi Patrola, Film, Haustor i Azra. Izmjenjivali bismo termine tijekom dana i ponekad istovremeno imali probu mi u daljnjoj prostoriji a Film iznad nas, dok se cijeli strop trese od bubnjanja Hromatka! Mogli smo čuti jedni druge i čak smo znali i pjesme napamet, tekstove jedni od drugih… Atmosfera je bila jako stimulirajuća uz ovakvu pozitivnu konkurenciju. Družili bi se i razgovarali o planovima i kaj ima novoga, gdi tko svira i u kojem klubu. Još nismo imali nijednu svirku kao Patrola, a ni dovoljno pjesama za koncert da bismo mogli samostalno nastupiti…. dok je Azra već naveliko osvajala publiku petkom u SC “Treća linija”. I tak, jedan dan dođe Boris na probu i sjedne za bubnjeve s nama i dok Drakče još nije stigao, zasvira s nama, uđe i Johnny i slušajući band veli nam da bi nam mogao dogovoriti svirku u Centru ak’ hoćemo jer da je to kaj radimo jebeno dobro. Bez imalo ljubomore i jala, iz čiste znatiželje i s namjerom da nas “pogura” i da nas vidi publika Johnny nas je prvi doveo na binu Studentskog centra. Radiogornjigrad

22.02.2023. (15:00)

"Zašto mi se čini da će se netko nakon izlaska knjige javiti iz ilegale i komentirati ju na sebi svojstven način?"

Snježana Banović otkrila detalje iz knjige koju piše o osamdesetima u Zagrebu: “B. me vodi u Beograd, proljeće je 1982.”

image

Iako je uspješna kazališna redateljica, spisateljica, teatrologinja i redovna profesorica na zagrebačkoj Akademiji dramskih umjetnosti Snježana Banović za najširu će javnost vjerojatno zauvijek biti najpoznatija kao bivša djevojka jugoslavenske zvijezde i dugogodišnjeg emigranta Johnnyija Branimira Štulića. Da, ona je njegova “djevojka iz Hrvaca” iz pjesme “Usne vrele višnje” (a u stvari je odrasla u Zagrebu, otac joj je došao iz Hrvaca na zagrebačku Trešnjevku, op. D.B.) s kojom je turbulentnih osamdesetih imao trogodišnju ljubavnu vezu, a posvetio joj je i neke od najljepših ljubavnih pjesama, poput “Volim te kad pričaš” i “Jesi li sama večeras”. Upoznali su se 1981. godine dok je čekala u redu pred Jugotonom u Bogovićevoj da kupi Azrinu “Sunčanu stranu ulice”. Prišao joj je Štulić i rekao joj: “Ti si moja”, ispričala je Banović jednom prilikom… Slobodna

 

14.09.2022. (15:00)

Here's Johnny again

Štulić odgovara Hrvoju Horvatu o lažima, krađi, karijeri i dugovima povodom reizdanja albuma ‘Ravno do dna’

Otkako dvije novine istovremeno priskoče u pomoć Babozvijercu (24sata i Večernji list), i budući me stalno prozivaju, kušaću svoj odgovor sažeti, ali prvenstveno ću uzvratiti na laži Večernjakovog glazbenog kritičara Hrvoja Horvata, koje on nesmiljeno prosipa, evo, ima tome već skoro dva desetljeća. Radi se o članku od 11.9. 2022, pod naslovom ‘Johnny je ljut’, odnosno ‘Štuliću je unaprijed uplaćeno 60 tisuća kuna za reizdanje ‘Ravno do dna.” Horvatovi izvodi iz teksta su boldovani… Hrvoje Horvat, odnosno Srboje Srbić, se očigledno ponosi svojim neautoriziranim drekom satkanim od laži, kao i Babogredac, pošto ništa od navedenog nije istina. Babošugavac je za tih sedam–osam minuta provedenih kod mene uspio samo reći da nemaju para (jer sam od njega odmah zatražio 15 miliona), da bi potom zasjevši promucao: “Zar ja neću moći s Đonijem jednog dana ispiti kafu?” Našto sam ja, kao s puškom, na njega nanišanio, te se on trznuo i na svjetlost dana izletio. Ravno do dna (portal)

01.09.2022. (13:00)

Johann Štulić alive and kicking

Branimir Štulić ‘Kavern’ i ‘Splet’ – DIY ofanziva iz Nizozemske

Njegovi recentni i obimni albumi „Splet“ i „Kavern“ objavljeni na Youtubeu upravo su rezultat Branimirovog branjenja mira. Brani ga onako kako ga je branio u 1980-ima – stihovima i gitarom. Što je više nemira (ili bolje: ‘ne mira’), to je stihova više. Plasira ih onako kako zna, umije i želi – snima ih u svom kućnom bastionu mira. Termini u studijima, tonski majstori, producenti, produkcija… Ne zanima to njega. Iziskuje to živaca i novaca. Za nekog tko svoj rad daje svima besplatno preko Youtube kanala tu računice nema. Opori i prljavi, tako vješto početnički i naivno složeni albumi, točno onoliko koliko treba da Štulić i u svojoj poodmakloj dobi kroz sito prosijava one koji ga vole od onih kojima treba ‘krunski dokaz’ da mu se sa sigurne distance lice zabije u blato i konačno ga se proglasi nakazom. Ravno do dna

24.08.2022. (18:00)

Portret umjetnika u starosti

Here’s Johnny! Štulić se gnjevno osvrće na vječitu temu “moju zaradu drugi troše”

Zanimljiv (urnebesan) tekst napisao je Branimir Johnny Štulić za Ravno do dna (glazbeni portal nazvan po Azrinom albumu) u povodu nedavnog ‘životnog intervjua’ (iza paywalla) direktora Croatia Recordsa Želimira Babogredca.
A sad mi je odgovoriti na čudovišne laži Babogredca, objavљene u њegovoj ispovesti povodom najave tiskaњa vinila “Ravno do dna”. On toliko opako laže da se prilikom predstavљaњa Hrњakove kњige dao spomenuti kao prvi Azrin menaџer, da bi zauzvrat Hrњaku i Lajneru za ćutaњe – koje im nije teško palo, budući u moje vreme nisu ni znali kako se zovu, pa sam im morao podariti nadimke… Autor je neprikosnoven i autorstvo pjesama nikada ne bismo povrijedili (lažeš gade, skinuli ste moj kopirajt koji štiti autorstvo upravo od takvih poput vas i svojim ga zamenili), ali vlasništvo mastera je od onoga tko ga je financirao, osmislio, producirao i stavio u komercijalnu eksploataciju (ja sam sve financirao i plaćao, dokaz je najveći porez na Balkanu u to vreme, čime se niko od vas krvopija pohvaliti ne može… Ravno do dna (portal). Glazbena ilustracija ipak od kolega Gramzivost i pohlepa.

16.06.2022. (10:34)

Budi mi silan i dobro mi stoj – Azrina pjesma ‘Balkan‘ napisana u slavu penisu, s nizom prikrivenih seksualnih aluzija

05.08.2021. (01:30)

Dobro jutro Petroviću Petre

Croatia Records više ne smije raspolagati fonogramima starijim od 1993.

Visoki upravni sud presudio je da Croatia Records više ne smije raspolagati fonogramima snimljenima prije 1993., odnosno prije privatizacije bivšeg Jugotona, piše Jutarnji. Riječ je o fonogramima, odnosno originalnim prvim snimkama, izvođača kao što su Azra, Bijelo Dugme i Novi Fosili… Branimir Johnny Štulić godinama je prozivao Croatia Records zbog neovlaštenog korištenja njegovih snimki, pozivajući se pritom na autorska prava. Sve je nelegalno. Ja mislim da je najbolje vratiti svakom svoje. Cijela ta industrija, kako oni to zovu, muzička industrija, to je sve bazirano na izvlačenju kapitala, to je reket – kaže Johnny. Index