Auf Wiedersehen, Deutsche
Njemački mediji: Skupo, skuplje, Hrvatska
Tim je ne baš ugodnim superlativom jedan austrijski tabloid nedavno opisao razvoj cijena u zemlji koja je, pored Italije, najomiljenija inozemna destinacija Austrijanaca, stoji u članku Frankfurter Allgemeine Zeitunga kojim se analizira razloge i moguće posljedice aktualnih cijena u Hrvatskoj. „Hrvatska doduše ni ranije nije bila povoljna, ali sad se mnogima čini kao da Jadran postaje luksuzna destinacija. Internet i žuti tisak su prepuni žalopojki na račun cijena u Dalmaciji i Istri”, piše njemački list. Skupa im je kuglica sladoleda kao i hamburger koji negdje u Istri košta 22 eura. Tjera li tako Hrvatske svoje goste, pita se FAZ? Ili bi pak možda porast cijena mogao doprinijeti tome da se korigira neke greške načinjene proteklih godina. Iako manje gostiju i nije loše za neke destinacije, poput Dubrovnika, također zaključuju. DW