Ako želiš živjeti "The art life", morat ćeš raditi i nešto drugo
Nestabilne putanje filmske proizvodnje
Važan problem u logici financiranja domaćeg filma ovako je opisala jedna filmska radnica: “Činjenica je da skoro svaki film, ponajviše debitantski, ima premalo sredstava da bi radnici bili plaćeni po važećem cjeniku strukovnih udruga, na svaki već ionako mali honorar treba dodati i sve neplaćene prekovremene sate zbog pomanjkanja ljudstva i vremena, što je uvijek slučaj”. Već dugo se govori o nepovoljnim uvjetima rada u kulturnom polju. Hrvatska za sektor kulture izdvaja manje od 1 %, a velik, ako ne i najveći dio novca odlazi za filmsku proizvodnju – zbog toga nije rijetko da se različiti profil proizvođača, radnika i umjetnika okuša i u radu na audiovizualnom projektu misleći da će tako biti lakše izgurati godinu. No, samo od autorskih projekata i rada na domaćim filmovima nemoguće je preživjeti. Kulturpunkt