Nermina Alić - sarajevska kazandžijica - Monitor.hr
14.02.2018. (16:46)

Na mladima ostaju stari zanati

Nermina Alić – sarajevska kazandžijica

Kotlarski zanat tradicionalno se smatra muškim poslom, no Nermina Alić dokazuje da su došla neka druga vremena. Ona je posao preuzela od oca i već se 10 godina bavi oblikovanjem predmeta od bakra. Ljepota je da nađemo primjenu za tradicionalni proizvod, kaže ona. Deutsche Welle


Slične vijesti

30.10.2018. (08:12)

Try walkin' in my shoes

Radnik bez rokova, stresa i nadređenih, nije nekakav programer nego – postolar

Ovo je zanat u izumiranju. Većina mojih kolega je starija od 50 godina, planiraju mirovine, a nema ih tko zamijeniti. Od ovog posla se lijepo može živjeti, pa ne vidim u čemu je problem – kaže Marijan Jantolek (40) iz Zagreba, postoral. Posao je dinamičan, zabavan i kreativan, “rad s ljudima je zbilja divan i ispunjava me” i kaže kako ga nikad ne bi mijenjao, a najviše voli “kad me na ulici pozdravljaju sa: ‘Kako ste, majstore?'”. 24 sata

14.12.2015. (14:21)

Domaći Kraftwerk

Unikatni bicikli, noževi i gitare kao pravi zagrebački proizvodi

Jednom mjesečno u zagrebačkom kafiću Booze&Blues u Tkalčićevoj održava se Krafteraj, predstavljanje mladih zagrebačkih obrtnika koje moderira Đelo Hadžiselimović, i sam majstor TV zanata. Ekipa iz Krafteraja pronašla je u Zagrebu već desetak mladih koji žive ili ostvaruju ozbiljniji prihod od zanata. Od unikatnih bicikala, noževa po uzoru na japanski santoku do posebno izrađenih gitara, čini se zagrebačka scena zanata cvjeta. Večernji

23.06.2015. (13:03)

Pekar lekar apotekar

Zašto Hrvati ne vole zanate?

Loša reputacija trogodišnjih strukovnih škola proizlazi iz poražavajuće činjenice da u Hrvatskoj ni samo poduzetništvo nema pozitivan predznak, a Hrvati kao nacija ne vrednuju jednako opće i strukovne kompetencije, iako su potonje temelj zdravoga gospodarstva, objašnjava za DW Mirela Lekić, šefica Odjela za obrazovanje Hrvatske obrtničke komore. No, kaže, situacija ide nabolje jer se strukovnjacima omogućuje nastavak školovanja, ali velik problem i dalje ostaje nezainteresiranost učenika i nedostatna praksa.