Skriveni biser s prašnjavih polica
Nenad Vilović – Prizma: eklektična tajna jugoslavenske elektronike
Ime Nenada Vilovića u povijesti domaće glazbene kritike kao da je uvijek praćeno barem laganim podsmijehom ako ne i neskrivenim prezirom. Njegovo razdoblje vođenja Splitskog festivala među tradicionalistima ostalo je upamćeno kao doba kad je šansona istjerana u korist praznoglavog hopa-cupa disko popa. No njegovu su glazbu uvrstili u kompilaciju “Socijalistički disco – Ples iza jugoslavenske baršunaste zavjese 1977.-1987.” koja je već sad, moglo bi se reći, ostvarila kultni status. Vilović je autorima tu negdje otkrio i jedan svoj neostvareni projekt koji je nastao prije 37 godina i nikad dosad nije ugledao svjetlo dana jer se i izdavačima, ali možda i samom autoru činio prezahtjevnim za jugoslavensku publiku osamdesetih godina. Radi se o albumu Prizma koji su brže-bolje odlučili predstaviti publici. Ravno do dna