Presudili im milenijalci
Nekad planetarno popularni brendovi danas na rubu preživljavanja: Victoria’s Secret, Kodak, Harley Davidson…
Potpuno drugačije potrošačke navike današnjih 20 i 30-godišnjaka mijenjaju način na koji se odnosimo prema tehnologiji, kako trošimo i što kupujemo. Zbog toga su neki brendovi naprosto na putu prema dolje.
- Victoria’s Secret: Nekad glamurozan, sada ne-cool – mlađima ne pašu premršave manekenke i tamni dućani.
- Diet Pepsi: Umjetna sladila su OUT, zdrava pića IN – mladi više vole mineralnu vodu.
- Kodak: Film je mrtav, živjeli pametni telefoni – neuspješni povratak u digitalnu eru.
- Tiffany & Co.: Dijamanti nisu zauvijek – mlađe generacije biraju suživot prije prstenja.
- Harley Davidson: Kult slobode u problemima – milenijalci radije dijele vožnje nego da posjeduju motore.
- Gap: Bezlična odjeća u bezličnim dućanima – dosada uništava ovaj brend.
- Fiat: Mali auti za velike probleme – Amerikanci žele SUV-ove, Fiat u opadanju
- Forever 21: Brza moda više nije u modi – mladi sve više vole održivost.
- H&M: Prezasićeni policama – bore se s viškom neprodane robe i konkurencijom koja nudi održivost.