Nakon neuspješnog šoping centra Westgate postaje uredski prostor i poslovni park - Monitor.hr
27.10.2023. (10:00)

Tuga praznog parkinga

Nakon neuspješnog šoping centra Westgate postaje uredski prostor i poslovni park

Trgovački centar Westgate uskoro će biti prenamijenjen u uredske prostore. Lider je tu informaciju doznao neslužbeno, dok su službeno dobili potvrdu da centar ide u “repozicioniranje”. Ova prenamjena sasvim je logična budući da Westgate gotovo od samog početka nije ostvarivao zavidne rezultate. Još 2010. godine, samo godinu dana nakon otvaranja, zakupci su se bunili zbog malog prometa i tražili snižavanje zakupnina, a nakon što su centar 2017. godine napustile brojne trgovine, govorilo se i o zatvaranju. Samo je prošle godine bio u tek neznatnom plusu. Širi projekt, koji uključuje logističke sadržaje poslovat će pod nazivom Westgate Business Park. Lider


Slične vijesti

02.11.2023. (16:00)

Manje dućana, više radnih mjesta

Westgate nije usamljen primjer, sve više šoping centara ide u prenamjenu

Čak 40 posto maloprodajnih prostora u Velikoj Britaniji bit će prenamijenjeno u narednih pet godina, pokazalo je nedavno istraživanje konzultantske kuće Lambert Smith Hampton (LSH), a s rastom internetske trgovine, promjenama potrošačkih navika, koje je dodatno akcelerirala Covid pandemija te pojavom novih modernijih koncepata trgovačkih centara, repozicioniranje centara ili njihova potpuna prenamjena trend je koji je već prisutan neko vrijeme u cijelom svijetu. I stariji hrvatski trgovački centri u Hrvatskoj prolaze kroz ovaj proces transformacije, pa su takvu promjenu već doživjeli Branimir Mall, odnosno Mingle Mall, King Cross, trgovački centar na Jankomiru u koji se uselila tvrtka Rimac, a Westgate će uskoro većim dijelom biti pretvoren u uredske prostore. Lider

20.05.2023. (01:00)

Ipak čitaju plakate

Rat na plakatima: Seksizam i/ili loše ciljan marketing

Westgate je podijelio dio svoga tržišta za spornu kampanju u nekoliko segmenata: vlasnike/ce apartmana, žene koje učestalo naručuju robu, osobe koje traže odjeću za razne prigode, kao i one koji često kupuju online. Međutim, s obzirom na to da se radi o jumbo plakatima, mora se uzeti u obzir kako će kampanja obuhvatiti i ostale ljude. Ovdje govorimo o dijelu takozvanog sofisticiranog masivnog marketinga. Radi se o tzv. “sljepilu targetiranja”. Do njega dolazi prilikom kreiranja kampanje gdje smo potpuno fokusirani na targetirani segment tako da u potpunosti ignoriramo ostale segmente. U slučaju Westgatea, svojim porukama uvrijedimo ljude koji se možda nužno ne nalaze u targetiranom segmentu, ali se zato sigurno nalaze u našim ostalim segmentima. Netokracija

05.01.2017. (21:01)

U visine

Split: Najviša građevina u Hrvatskoj imat će 27 katova i 110 metara

Sklopljen je ugovor o izvođenju radova na izgradnji armirano-betonske konstrukcije nadzemnog dijela hotelske građevine Westgate B s pratećim sadržajima, u Splitu. Toranj ‘9’ trebao bi biti visok 110 metara, čime će biti i službeno najviša građevina u Hrvatskoj. Imat će šest podzemnih etaža, prizemlje i 27 katova, ukupne površine 35.000 četvornih metara, a koštat će 500 milijuna kuna. U kompleksu će nakon izgradnje biti hotel i tehnološke kompanije, a ondje će raditi ukupno 2000 ljudi. Slobodna

19.12.2016. (10:11)

Westgate ostaje bez zakupaca: Pet poznatih modnih brendova – Zara, Bershka, Massimo Dutti, Pull&Bear i Stradivarius – istovremeno je zakupodavcu poslalo obavijest o otkazu poslovnih prostora u zaprešićkom shopping centru