Najbolji restoran - San Rocco, najbolja vinarija - Karaman, seosko domaćinstvo - Stjepana Čuliga - Monitor.hr
13.10.2015. (14:16)

Najbolji restoran – San Rocco, najbolja vinarija – Karaman, seosko domaćinstvo – Stjepana Čuliga

Najbolji restoran je Gourmet restaurant San Rocco (Brtonigla), vinarija Vinotočje Malvasija Karaman, odnosno OPG Anita Karaman (Pridvorje), a najbolje seosko domaćinstvo je Seljačko domaćinstvo Stjepan Čulig u Ozlju, odlučila je i nagradila Hrvatska gospodarska komora. Dobitnici su to prvog mjesta nagrada „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ u kategoriji Okusi Hrvatske.

U kategoriji Obiteljski smještaj najbolji apartman na moru/kontinentu je Vila Barbara u Skradinu. Najbolja kuća za odmor na moru je Residence Lantoni (Mlini), a na kontinentu kuća Sobol (Delnice). Najboljim pansionom proglašen je Vuglec Breg (Škarićevo), a Villa Ivanić (Josipovac, Osijek) najbolji je urbani Bed&Breakfast. U kategoriji Cikloturizam i smještaj bez barijera prvo je mjesto pripalo Villi More (Janjetići, Lovran), najbolji integralni hotel je Srce prirode Srakovčić (Gorica Lipnička, Ribnik), a najbolje seosko domaćinstvo je Ivica i Marica odnosno OPG Nada Piljić (Karana). Posebno priznanje za unapređenje pansiona u hotel kategorije tri zvjezdice dodijeljeno je Pavlu Jerkoviću, vlasniku Ville Neretve iz Metkovića.

Hrvatska gospodarska komora dodjeljuje već 19 godinu zaredom nagrade „Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku“. Od ove godine te su nagrade proširene i na druge sadržaje u turizmu. Uz već postojeće, za hotele, kampove i marine, uvedene su i nagrade za DMC (engl. Destination Management Company), hostele, obiteljski smještaj, charter kompaniju, restorane te seoska domaćinstva.


Slične vijesti

21.10. (13:00)

Iz serijala 'trovačnice'

Gastro tražilica: Najgore ocijenjeni restoran u Hrvatskoj… s razlogom

Miro iz Gastro Tražilice otišao je vidjeti zašto je jedan restoran, i to iz Pule, najgore ocijenjen, kako na Tripadvisoru, tako i drugdje. Na ćevapima je pronašao nekakve dlačice, ajvar je, kaže, imao okus po trulom povrću, loše mu je bio pripremljen rižoto, pommes frites se izgleda pržio na već korištenom ulju, a puno boljeg okusa nije ni bolonjez… Tu se ne radi o gastro zamci za turiste, već o prevari…

06.09. (16:00)

A nadaš se, možda i nije toliko loše kao što izgleda...

Momci iz Gastro tražilice istražili turističke zamke koje se nude turistima na Jadranu

U ovoj epizodi testiraju hranu iz restorana koji su na glasu kao turističke zamke, a kao i do sad, gledaju omjer kvalitete i cijene, kvalitetu namirnica, vizualni dojam i općenitu ocjenu. Za razliku od brojnih kvalitetnih restorana s top uslugom, postoje i oni koji i nisu baš za preporuku.

31.08. (16:00)

Otrijezniš se nakon što vidiš račun

Ponuda u većini naših restorana je u najboljem slučaju osrednja, a za to se pokušava naplatiti prilično visoka cijena

U pravu je David Skoko, poznati chef koji “gostuje” u udarnom tekstu ovog broja Svijeta novca. Nedopustivo je da su hrvatski restorani cjenovno na razini Toskane ili Baskije. Jer, s njima se kvalitetom uspoređivati ne mogu. I zato, dobro je da se u ovom slučaju napokon pozabavimo sobom. Što nudimo? Zamislimo da imate restoran u kojem niste ponudili ništa nova osim što ste podigli cijene, nakon čega vam je pala posjećenost. Prije ili kasnije moglo dovesti u poslovne probleme. To se ne mora nužno dogoditi, ali je itekako moguće. Siniša Malus za Poslovni

06.07. (13:00)

I jedeš ono što su drugi naručili

Digitalizacija narudžbi: ’Book me a table’ spašava od nedolaska najavljenih gostiju

Hrvatski restorani diljem obale, a posebno na području Splita i okolice te većih dalmatinskih otoka, od ovog ljeta počeli su koristiti sustav i aplikaciju ‘’Book me a table’’ – hrvatski proizvod koji je osmislio Splićanin, konzultant koji se dvadesetak godina bavi digitalizacijom poslovnih procesa. Njegova aplikacija restoraterima rješava jednu od ključnih poteškoća u radu – nedolazak najavljenih gostiju na rezervirane termine koji je posljednjih godina uzelo maha i po grubim procjenama doseže čak 20 posto – a istovremeno im značajno olakšava svakodnevni rad, organizira i digitalizira interne procese i tako oslobađa vrijeme za njihov posao, odnosno vođenje restorana. Uoči sezone upravo u ovome pronalaze spas. Vlasnicima restorana omogućava da, umjesto dijeljenja podataka s kompletnom platformom, sa svojim gostima gradi direktan ‘’loyalty’’ odnos. Umjesto uvezivanja u velike baze podataka, potrebno je imati tek kvalitetan sustav s ‘’linkom’’ koji se može postaviti na Google, društvene mreže i slično. Nacional

04.03. (12:00)

Bez forsiranja gourmeta, molim

Sve više restorana vraća Michelinovu zvjezdicu: Tjera nam goste i neisplativo je

Posljednjih godina sve je veći broj chefova i restorana koji su odlučiti vratiti to priznanje ili odbiti ga zbog problema koje im je Michelinova zvjezdica prouzročila. Neki od najpoznatijih svjetskih primjera koji su dospjeli u medije su Marco Pierre White koji je 1994. postao najmlađi chef s tri zvjezdice da bi pet godina kasnije postao prvi chef koji ih je vratio Michelinu. Jedan takav slučaj zabilježen je i na Kvarneru. U cijelome procesu izgubila se početna ideja oko koncepta te je status restorana sa zvjezdicom postao svojevrsno opterećenje. Jednostavno, izgubili smo goste, a ulaganja u restoran s konceptom kuhinje kakav smo imali su previsoka i neisplativo je. Želim da budemo restoran u kojem će se gosti osjećati ugodno, da ne razmišljaju kako moraju biti formalno odjeveni, da mogu doći s djecom, sa psom… Na kraju krajeva, da mogu pojesti nešto a la carte, a ne samo ono što su chefovi smislili da bi trebali jesti, budući da smo imali samo degustacijske menije. Da mogu naručiti i butelju kućnog vina, opustiti se… Index

08.04.2023. (20:00)

Brigo moja, prijeđi na drugoga

Ma kakav zero waste!? Restorani pravilno odlože samo 10 posto biootpada

Zašto ljudi ne žele odvajati bio-otpad?

Prema riječima direktora i vlasnika tvrtke Ka-plus iz Rijeke Zorana Antića, u četiri vrste kuhinjskog otpada koji nastaje u hotelima, restoranima, fast foodovima i kafićima nađe se svega i svačega jer se otpad ne odvaja pravilno. “Biorazgradivi otpad i otpad općenito najbolje odvajaju hoteli u Istri, sjevernoj Hrvatskoj, Zagrebu i Zagrebačkoj županiji, ostali se ne trude previše. Jedan fast food koji posluje u 10 četvornih metara prostora plati mjesečno samo 20 eura za odvoz smeća, a svakodnevno napuni dva spremnika otpada od 100 litara. Taj otpad baci na odlagalište mješovitog otpada, a dio takva otpada iz restorana i fast foodova završi kod uzgajivača svinja, što je od 2008. zabranjeno zakonom.”, kaže Antić. Lider

23.05.2021. (12:30)

Slobodno druženje

Popuštanje korona mjera i prije 1. lipnja? Doznajemo koje odluke bi se mogle prve donijeti

Kako je broj novozaraženih u opadanju te se smanjuje opasnost prijenosa virusa, a bliži se i turistička sezona, čini se da će Stožer i prije 1. lipnja popustiti mjere koje mjesecima vrijede u sektorima koji najviše pate tijekom pandemije. Tako se očekuje odluka o otvaranju unutrašnjosti restorana i povećanju dopuštenog broja sudionika na okupljanjima, a koji će biti uvjeti za to ostaje nam saznati. Jutarnji list

29.01.2021. (11:30)

Prosvjedna akcija

Vlasnici teretana i restorana usprotivili se mjerama i odlučili otvoriti 1. veljače

Dio sam inicijative ugostitelja nazvane ‘Dajte nam da radimo’, u koju je uključeno puno subjekata. Dobar dio nas 1. veljače otvoriti svoja vrata u znak protesta, po uzoru na Češku i Italiju. Vjerujem da će nas biti oko pet tisuća – kaže Bernard Tkalčec, vlasnik seoskog turizma. Usprotiviti se mjerama planiraju i vlasnici teretana. Ako im inspekcija napiše kazne ne mare, kažu da ionako više nemaju novca.

22.05.2020. (19:30)

Dosta je dostava

Veliki američki gradovi ograničavaju naknade aplikacijama za dostavu hrane

Naknada koju naplaćuju popularne aplikacije za dostavu u SAD-u uobičajeno iznosi između 20 i 40 posto cijene obroka u restoranu. Mnogima je to previše ali zbog pandemije koronavirusa nemaju drugog izbora. Na žalbe restorana reagirali su gradovi Los Angeles, New York i Washington uvodeći ograničenja na naknade koje dostavljači smiju naplatiti. Sada se pak oni bune navodeći da je odluka nezakonita te da će rezultirati većim cijenama za potrošače. T-portal

28.03.2019. (15:45)

Osvrt na restoran: Zagrebačka Royal India – trenutni šampion etničke kuhinje u Hrvatskoj!