Užitak čitanja publicistike
Najbolje knjige 2020.: Sedam autora izabralo je najbolje publicističke naslove
U izboru najboljih publicističkih knjiga 2020. sudjelovali su povjesničar Hrvoje Klasnić, urednik i novinar Viktor Vresnik, novinar i komentator Jutarnjeg Robert Bajruši, književnik i književni kritičar Nenad Rizvanović, profesor na Katedri za komparativnu književnost Tomislav Brlek, novinarka Jutarnjega Karmela Devčić te povjesničar Tvrtko Jakovina. Među raznolikim naslovima u nekoliko se sudionika ponavljaju Tim Bouverie s Politikom popuštanja Hitleru, Michael Martens s Vatrom u vatri: Ivo Andrić, Thomas Piketty s Kapitalom i ideologijom, Nataša Mataušić s Dianom Budisavljević, Benjamin Moser sa Sontag: Život i djelo te Stefan Gužvica s djelom Prije Tita – Frakcijske borbe u Komunističkoj partiji Jugoslavije 1936.-1940., a i jedan od sudionika Tvrtko Jakovina s knjigom Budimir Lončar. Jutarnji list