Na bogatom tržištu poznate brendove pogađa novi problem. Razmetati se luksuzom postaje sramota - Monitor.hr
21.07. (13:00)

Gaseri, odzvonilo vam je

Na bogatom tržištu poznate brendove pogađa novi problem. Razmetati se luksuzom postaje sramota

Bogati Kinezi postaju sve oprezniji u pokazivanju svog bogatstva dok se ekonomija suočava s preprekama, što stavlja tržište luksuzne robe pod pritisak. Pojavljuju se znakovi tzv. “luksuzne sramote” u Kini uslijed izazovnog makroekonomskog okruženja, slabog rasta BDP-a i niske potrošačke sigurnosti, što je negativno utjecalo na potrošnju srednje klase, prema izvješću konzultantske tvrtke Bain & Company iz lipnja. To ne znači da se luksuzna roba više ne kupuje, samo su potrošači oprezniji. Bogatiji kupci se boje da ih se ne vidi kao previše raskošne ili previše upadljive. Poslovni


Slične vijesti