'Može li država stati na kraj sindikatu lopovluka?' - Monitor.hr
19.12.2015. (21:30)

Retoričko pitanje

‘Može li država stati na kraj sindikatu lopovluka?’

„Ekipa zna da su ugroženi i smjenjivi: a) vinjetama, b) tehnologijom (samo-naplatni uređaji), c) davanjem cijelog HAC-a u koncesiju strancima, d) nešto četvrto, neki startup bi se mogao smisliti za naplatu mobitelom, whatevz. Neki strateg, gledajući to sa strane bi rekao: ‘ovi su temeljito naj**ali’, neka mole za milost i nadaju se što manjoj kazni. Bit će sretni ako prođu bez otkaza i zatvora. Ali ne! U vrhunskom obratu, dostojnom Rommela, Napoleona i Cezara, dostojnom legende o Picokima, ili opsadi Malte, ekipa stjerana u kut kreće u drzak protunapad – ništa nam ne možete! Ako nas mislite zaj**avat kaznama i otkazima – mi ćemo lijepo naš rad, premda je ionako suvišan i zamjenjiv, još i usporiti da vas zaj**avamo i pokažemo vam tko je jači! Ha ha ha! I opet im nitko ne može ništa“, piše Oleg Maštruko o malverzacijama u Nezavisnom cestarskom sindikatu i Radničkom vijeću HAC-ONC-a.


Slične vijesti

03.08. (18:00)

Netko je imao drugačije planove

Litvan o slučaju motela Plitvice: Jedna državna tvrtka otjerala drugu u stečaj

Prvo je država kompleks zagrebačkog Motela Plitvice iz vlasništva Nacionalnog parka Plitvička jezera prebacila HAC-u, a onda je HAC u pandemiji blokirao račun tvrtke, pokrenuo rušenje prepoznatljivih objekata radi gradnje novog odmorišta i Motel je morao staviti ključ u bravu. Lockdown je zaustavio gotovo sav promet, pa je motel s 56 soba pretvoren tek u karantenu za tranzitne vozače kamiona, a poslije su posljednji gosti bili izbjeglice iz Ukrajine. Motel doduše nije pod zaštitom, ali se spominje u svim pregledima suvremene arhitekture. Tako će nestati i prepoznatljivi ‘most‘ preko autoceste, svojevrsna ‘vrata Hrvatske‘ za svakog turista, koji je bio jedinstven u Hrvatskoj do gradnje sličnog na odmorištu Vrata Jadrana u Rijeci. Goran Litvan za Lider. Na tekst je u međuvremenu reagirao i HAC: Nismo odgovorni za propast motela Plitvice, ovrha je bila posljednje mjera za naplatu potraživanja (Lider)

23.05. (21:00)

On the road again...

HAC predstavio aplikaciju kojom svi vozači mogu dobiti informacije o stanju u prometu u realnom vremenu

Hrvatske autoceste (HAC) predstavile su projekt Crocodile 3 Croatia te mobilnu aplikaciju LiveTrafficHR, pomoću koje korisnici autocesta mogu u realnom vremenu dobivati informacije važne za planiranje i sigurnost putovanja. Informacije koje služe sigurnosti prometa vozačima se dijele u realnom vremenu. Vozači uz ostalo mogu planirati putovanje i u svakom trenutku znati gdje se nalaze, dok će im se u slučaju nesreće ili loših vremenskih uvjeta na nekoj dionici prikazati obilazna ruta. Aplikacija će, također u realnom vremenu, informirati o svim radovima na cestama, meteorološkim uvjetima i kompletnom stanju na hrvatskim autocestama. Index

27.11.2022. (12:00)

Uskoro će biti raspisan natječaj za projektiranje prometnice

HAC kreće u gradnju trećeg kraka autoceste Zagreb – Karlovac: 85 posto novca stiže iz fondova EU

AUTOCESTA A1 ZAGREB - SPLIT, BOSILJEVO 1 - SMJER MORE – Anić Outdoor

Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju. Projekt je najavljen na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a za desetak dana HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice. Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice – od Karlovca do Bosiljeva. Razmotrit će se i gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici – Lučko i Karlovac – te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (nakon izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik. Jutarnji

02.07.2022. (20:00)

Misle na svoje radnike

U HAC-u plaća će se korigirati svaki mjesec ovisno o stopi inflacije

Val poskupljenja u Hrvatskoj nastavio se i u lipnju, nakon što je inflacija u svibnju bila rekordno visoka – 10,8 posto na godišnjoj razini. Poseban razlog za zabrinutost je i rast cijena hrane koji je u Hrvatskoj gotovo dvostruko snažniji nego u ostatku eurozone. U Hrvatskim autocestama sredinom lipnja potpisan je novi kolektivni ugovor prema kojem će se plaća korigirati svaki mjesec sukladno povećanju ili smanjenju potrošačkih cijena u Hrvatskoj i to prema podacima u Narodnim novinama. Slobodna

13.02.2022. (11:58)

HAC traži trojac koji će danonoćno nadzirati Krčki most, platit će ih ukupno 850.000 kn

15.01.2020. (09:00)

Aplauz

HAC u dvije godine dužan dvije milijarde kuna manje

Hrvatske autoceste u dvije su godine smanjile svoju ukupnu zaduženost za gotovo dvije milijarde kuna, i to refinanciranjem kredita, smanjenjem broja radnika i operativnih troškova. Sada ta državna tvrtka ima 20,3 milijarde kuna ukupnog duga. Stari krediti, ne računajući nove koje će uzimati za investicijske projekte, bit će u potpunosti otplaćeni do 2030., navodi HAC. Večernji…

07.05.2019. (20:30)

Naplatna foteljica

Od 90 šefova u HAC-u – polovina je višak

HAC treba ukinuti čak 40 od 90 postojećih rukovodećih mjesta, a 140 zaposlenih u administraciji apsolutni je višak i nepotrebni su za funkcioniranje tvrtke, preporučuje konzultantska tvrtka Deloitte. Jutarnji piše da će do kraja mjeseca biti ukinut jedan samostalni odjel, tri odjela i deset grupa, među ostalim, mjesta direktora sektora, šefova odjela, šefova cestovnih pravaca itd.

03.06.2018. (09:16)

Moguće da ste se pitali, HAC obećaje: većinu radova na cesti ćemo završiti do 14. lipnja

02.04.2018. (12:00)

Hrvatske autoceste moble bi ići u djelomičnu privatizaciju – mirovinskim fondovima i građanima bi se ponudilo oko 20 posto suvlasništva u HAC-u; prije toga mora se ovesti novi model sustava naplata cestarina