Mladi nisu toliko siromašni koliko se tvrdi - Monitor.hr
09.08.2015. (11:37)

Generacija XY

Mladi nisu toliko siromašni koliko se tvrdi

“Ovoga vikenda Steven Rattner objavio je više-manje razuman tekst u New York Timesu o tome da su današnju mladež zapale loše ekonomske karte i da bi starije generacije trebale učiniti nešto po tom pitanju. Kako? Prihvaćajući veće poreze. No tekst samo nastavlja pogrešnu predodžbu – današnji mladi zapravo zarađuju kao i prethodne generacije. To zapravo i nije toliko promašeno koliko je pojednostavnjeno gledište. Problem nije pad, nego stagnacija”, piše Business Insider.


Slične vijesti

06.05. (18:00)

Milena generacijo moja

Generacija X, milenijalci ili generacija Z: Kako se prodaja razlikuje ovisno o generaciji i koje su formule uspjeha

Od “tihe generacije” do “generacije Alpha”, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke (a i samozaposleni profesionalci) moraju uzeti u obzir kada nude svoje proizvode ili usluge (Poslovni):

  • Tiha generacija (1925.-1945.): Kada komunicirate s ovom generacijom, izbjegavajte korištenje previše neformalnog, opuštenog jezika ili slenga koji bi mogao djelovati kao nepoštovanje. No, nemojte misliti da nisu sposobni usvojiti novu tehnologiju i moderne ideje
  • Boomeri (1946.-1964.): angažirajte ih personaliziranim i autentičnim interakcijama koje pokazuju poštovanje njihove individualnosti. Pružite detaljne informacije i demonstracije kako biste dobili njihovo povjerenje
  • Generacija X (1965-1979): Oni cijene autentičnost i transparentnost, stoga izbjegavajte korištenje prodajnih taktika koje koriste stvaranje pritiska ili agresivno slanje poruka
  • Milenijalci (1980.-1994.): Izbjegavajte korištenje zastarjelih prodajnih taktika ili lažnih marketinških strategija jer ih to može odbiti od vašeg brenda. Umjesto toga, usredotočite se na izgradnju istinskih veza i pružanje vrijednosti kroz transparentne pristupe
  • Generacija Z (1995.-2012.): Generacija Z vrlo je vizualna i dobro reagira na privlačan, multimedijski sadržaj. Izbjegavajte biti previše “prodajni” ili promotivni u svojim porukama. Oni su društveno svjesni potrošači
  • Generacija Alpha (2013.-2025.): Usredotočite se na vizualni i interaktivni sadržaj kako biste privukli njihovu pozornost u sve digitalnijem svijetu i stvorili privlačna i obrazovna iskustva koja su u skladu s njihovom znatiželjom i željom za istraživanjem.
27.02.2018. (08:18)

Generacija baby boomersa tvrdi da smo zaglibili u puritanizmu, no ako jesmo njihova je krivnja

05.12.2015. (08:59)

A zašto ne "selfijanci"?

Generacija nakon "milenijalaca" – "utemeljitelji"

Sljedeća generacija morat će spasiti svijet od grijeha prošlosti i utemeljiti novo društvo, zbog čega će se zvati “utemeljitelji”, odlučio je MTV nakon anketiranja 1.000 mladih rođenih nakon 2000. godine. Ova generacija ne zna za svijet bez društvenih mreža (u Zagrebu npr. ne znaju za drugog gradonačelnika osim Bandića), smatraju da su “milenijalci” narušili društvo te imaju svijest o tome da ga moraju iznova izgraditi. S obzirom da su još uvijek u osnovnoj školi morat ćemo pričekati da počnu nešto utemeljavati… The Atlantic, Time