Microsoft je redizajnirao Skype po uzoru na Snapchat - Monitor.hr
02.06.2017. (13:32)

Modernizacija

Microsoft je redizajnirao Skype po uzoru na Snapchat

Microsoft je predstavio redizajniranu verziju Skypea koji dodaje niz novih značajki koje su izravno inspirirane Snapchatovim i Facebookovom praksama. Između ostaloga, ozbiljno su povećali oslanjanje na dijeljenje fotografija. Svaki chat u aplikaciji sada ima “capture” opciju pomoću koje tijekom razgovora možete razmjenjivati fotografije ili “okidati” nove – naravno, s nezaobilaznim emotikonima i naljepnicama. Mashable


Slične vijesti

16.08.2016. (17:44)

Duo fantasticus

Google lansirao novu uslugu koja konkurira Skypeu, Messengeru i Hangoutu

Google je lansirao novu uslugu – videopoziv, koji se uspostavlja biranjem broja osobe koja koristi pametni telefon s Androidom ili iOS-om. Time je Google postavio konkurenciju Appleovu FaceTimeu, koji radi samo između Appleovih uređaja, a natjecat će se za korisnike i s Microsoftovim Skypeom, Facebookovim Messengerom, ali i vlastitim Hangoutom. Jedinstvenost Google Dua trebala bi biti karakteristika “kuc-kuc” (knock-knock), koja korisniku omogućuje da uživo vidi pozivatelja prije nego odgovori na poziv. Poslovni

26.04.2016. (08:54)

Alo alo, di si?

Ministrica Šikić ne zna za Viber i Skype?

Na nedavnoj sjednici Vlade ministrica rada Nada Šikić suprotstavila se ministrici uprave Dubravki Jurlini Alibegović i limitu od 400 kn za telefoniranje. Obrazložila je kako kolege iz ministarstva svakodnevno zovu Bruxelles, te da je zbog limita moguć gubitak novaca iz EU fondova. Konzervativci se pitaju zna li ministrica da postoje aplikacije poput Skypea i Vibera koje omogućavaju besplatno telefoniranje u druge zemlje.

21.02.2016. (14:39)

Korisnici iOS, Android i Windows Phone uređaja konačno dobivaju dugoočekivanu funkciju besplatnih grupnih video poziva u okviru Skypea na svojim pametnim telefonima i tabletima

20.01.2016. (13:39)

Skypeopis

Garešnica: Nastava iz zemljopisa – Skypeom iz Dubaija, Pekinga…

Dejan Nemčić, mladi nastavnik geografije u Osnovnoj školi Garešnica svojim učenicima uveo je pravu malu praktičnu, a uzbudljivu nastavu, koja ne košta – niti kune. Dakle, učitelj Nemčić ljubitelj je putovanja i na svojim je putovanjima upoznao mnoge s kojima je ostao u kontaktu. Upravo te ljude iskoristio je da se putem Skypea jave na njegove sate geografije i pokažu svoje gradove. Dubai su djeca vidjela, preko Skypea, s vrha luksuznog hotela Burj al Dubai, Južnu Afriku kroz safari, a vidjeli su još i Chicago, Dublin, Vancouver, Rio de Janeiro, Sydney, Lagos, Kampalu, Pariz, London, Peking… Dnevnik.hr

20.11.2015. (20:25)

Pazi, snima se

Skype za Android sad nudi i mogućnost spremanja videoporuka

Nova verzija Skype servisa za platformu Android donosi mogućnost spremanja videoporuka, ali i bolje upravljanje razgovorima – tako je nedavne razgovore sada moguće obrisati, označiti pročitanima i sl., a jednostavnije je i dijeljenje slika iz galerije u grupni razgovor. Unaprijeđene su i mogućnosti pretraživanja, a novo izdanje Skypea već je dostupno u Google Play Storeu. T-Portal

07.10.2015. (10:33)

Za cigle kupljene preko neta

Potrošačke pritužbe u EU – preko Skypea

Europski parlament ovog je tjedna dopunio europski mehanizam za rješavanje prekograničnih sporova do dvije tisuće eura vrijednosti – oštećena strana ispuni online formular koji se automatski upućuje na nadležni sud; saslušanja se obavljaju preko Skypea, a donesenu presudu može se isprintati. Trošak procesa ne smije biti veći od 10 posto iznosa oko kojeg se spori, a trajanje je skraćeno s oko dvije godina na pet mjeseci. Monitor

07.10.2015. (10:20)

Potrošačke pritužbe u EU – preko Skypea

Uredbom o uvođenju europskog postupka za sporove male vrijednosti još je 2007. uspostavljen europski mehanizam za rješavanje prekograničnih sporova do dvije tisuće eura vrijednosti. Europski parlament ga je na ovotjednoj plenarnoj sjednici u Strasbourgu dopunio kako bi bio što pristupačniji korisnicima.

Mehanizam za rješavanje malih prekograničnih pritužbi na razini EU je vrlo jednostavan. Oštećena strana ispuni online formular koji se automatski upućuje na nadležni sud. Ukoliko su potrebna saslušanja odvijaju se preko skypea kako bi se smanjili troškovi. Kada sud donese presudu, ona se jednostavno isprinta i može provesti u bilo kojoj zemlji članici EU.

Hrvatska zastupnica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača Biljana Borzan je istaknula kako su se na taj način sudski procesi skratili s dvije i pol godine na otprilike pet mjeseci.

“To jako puno znači prosječnom potrošaču. U situacijama kada kupi robu preko interneta iz druge članice EU pa po isporuci shvati da je zakinut ili prevaren, potrošač najčešće izračuna da mu se ne isplati radi manjeg iznosa koji je dao ulaziti u skupu bitku s trgovcem. Naravno, idući put prevareni kupac neće kupovati online, a trgovac će bez straha varati i to dodatno šteti europskoj ekonomiji”, objašnjava Borzan.

Također, Uredbom je određeno da trošak procesa ne smije biti veći od 10 posto iznosa oko kojeg se spori.

Komisija je predložila da se postojeća gornja granica vrijednosti tužbe podigne sa dvije na pet tisuća eura. Budući da potrošači većinom imaju žalbe do dvije tisuće eura, procjena je da to na njih najčešće značajno utjecati, ali hoće na male i srednje poduzetnike. Naime, ako primjerice proizvođač vina pošalje nekoliko sanduka vina u dugu državu, a ne može se naplatiti, nadoknadu za štetu koju je pretrpio može tražiti ovim mehanizmom.

“Ovaj mehanizam su do sada i mali i srednji poduzetnici slabo koristili. Zato pozdravljam odluku o povećanju vrijednosti tužbe jer je procjena kako će se oko 50 posto njihovih tužbi moći rješavati kroz ovaj sustav”, kazala je Borzan tijekom plenarne rasprave.

Borzan je naglasila kako najveći problem tog mehanizma što jako malo građana u EU uopće zna da postoji.

“Čak 82 posto potrošača te malih i srednjih poduzetnika ne zna da mogu koristiti ovaj instrument u situacijama kada imaju male reklamacije, kada se ne mogu naplatiti ili pak kada primjerice traže naknadu štete za vozilo koje je oštećeno van njihove zemlje. Ovaj mehanizam je za svaku pohvalu, ali činjenica da primjerice u Bugarskoj bilježimo samo 3 prijave godišnje, a u Španjolskoj čak 1047 govori da neki potrošači uopće nisu informirani i tu trebamo uložiti dodatne napore”, zaključila je Borzan.

13.07.2015. (23:20)

Isplatiti plaće

Što to može mala Estonija, a ne može Hrvatska?

Iako ima žitelja tek nešto više od Zagreba, Estoniju opisuju kao europskog digitalnog diva, tepajući joj da je „mala europska Silicijska dolina“. Estonija je jedna od zemalja s najviše startupova po glavi stanovnika u svijetu, državnu je birokraciju potpuno digitalizirala te prva u svijetu strancima omogućila da postanu njezini e-građani. Startup groznica krenula je još 2003. kad su tri Estonca osmislila i napravila Skype. Čak 80 posto stanovnika ima pristup internetu, a Wi-Fi je svugdje dostupan i u velikoj većini slučajeva besplatan, dok se 99,6 posto bankovnih transakcije obavlja elektroničkim putem. T-Portal