Odjednom su se opametili
Marušić: Najgore je kad “prometna struka” ne radi po strukovnim načelima nego se uvijek priklanja mišljenju politike
Tako je bilo i u slučaju izgradnje Pelješkog mosta, čemu su se izrazito protivili te je neshvatljivo kako čelnici i istaknuti “stručnjaci” naše, formalno krovne stručno/znanstvene prometne institucije, ne mogu sustavno promišljati prednosti i mane određenog prometnog rješenja. Pelješki most, sa spojnim cestama preko Pelješca jest skuplje, ali sustavno daleko isplativije rješenje od spojnice kroz Bosnu i Hercegovinu, odnosno kroz Neum. Članak objavljen 2014. u Jutarnjem listu, jasno pokazuje kako se službena “prometna struka” promicala sasvim drugo prometno rješenje od onog koje je upravo ustrojeno, a koje sada podržava (!), jer je tako ispravno odredila Vlada RH, odnosno ministarstvo prometa. Srećom! Željko Marušić o novoj autocesti koja će spojiti Metković i Dubrovnik za Nacional.