Sasvim korektan Oscar bait
Maestro – film koji je suviše htio
Istovremeno se trudi biti hommage zlatnom dobu Hollywooda, intimna i elegična studija kompleksnog bračnog života, biografija slavnog glazbenika kao i prikaz ondašnje homofobije i antisemitizma. Iako je Cooper s tehničkog gledišta vrlo umješan redatelj s nekoliko zbilja sjajno režiranih sekvenci, iz pripovjedačkog aspekta riječ je vrlo limitiranom autoru koji ne uspijeva žonglirati poveći broj kompleksnih tema. Ne može mu se osporiti vrlo kvalitetna rola u kojoj je uvjerljivo dočarao Bernsteina kao šarmantnu, fascinantnu personu veću od života, iako osobno ne vjerujem da će konačno osvojiti tog Oscara koji toliko silno želi. Dok prvih 45 minuta, snimljeno doista krasnom crno-bijelom fotografijom, funkcionira kao frenetična i vehementna posveta starim holivudskim ostvarenjima, dok je ostatak filma vrlo spora, statična, gotovo kazališna drama u boji te su ta dva segmenta filma u potpunoj koliziji jedan s drugim. Ravno do dna, a za one koji ne znaju, tema za film postoji i na Forumu.