Lil Miquela - modna i beauty influencerica koja uopće ne postoji - Monitor.hr
08.02.2018. (09:20)

Virtualna ljepota

Lil Miquela – modna i beauty influencerica koja uopće ne postoji

Lil Miquela 19-godišnja je modna blogerica koju na Instagramu prati više od pola milijuna ljudi, a zanimljiva je zato što zapravo postoji samo u virtualnom svijetu. Ona se druži s drugim modnim blogericama, kupuje u IKEA-i, gleda Stranger Things. Fotograf David LaChapelle snimio ju je za stranice prestižnog Paper Magazinea, a poznata vizažistica Pat McGrath upravo ju je proglasila svojom novom muzom. No nitko ne zna tko se zapravo nalazi iza njezinog lika. Buro247, Highsnobiety.com


Slične vijesti

23.03. (23:00)

Ako one ne postoje, tko ubire lovu?

Sve popularnije virtualne influencerice postaju hit na Instagramu, uz zaradu koja doseže i do 30.000 dolara mjesečno

Nedavno je u Hrvatskoj predstavljena Laura Ris, nova influencerica koja planira osvojiti domaće tržište, poput svojih AI kolegica diljem svijeta. Izumitelj Laure Risa, koji želi ostati anoniman u testnoj fazi, ističe kako je cilj ove virtualne influencerice ispitati tržište te eventualno srušiti visoke cijene koje stvarni influenceri zahtijevaju za svoje objave. No, Laura Ris nije jedina virtualna ljepotica koja osvaja srca na internetu. Ovaj trend nije ograničen samo na Hrvatsku. Primjerice, Milla Sofia, 24-godišnja AI influencerica iz Helsinkija, skupila je impozantan broj pratitelja nudeći futurističku perspektivu u carstvu stila. Međutim, nisu svi sretni zbog uspjeha ovih virtualnih influencera. Kritičari ističu da su njihove objave nestvarne i često neodgovarajuće, dok se mnogi pratitelji pitaju tko se krije iza profila. Uz to, pojava AI influencera stavlja pod znak pitanja budućnost tradicionalnih influencera, čime se otvara prostor za raspravu o etici i integritetu u svijetu digitalnog marketinga. (Index)

06.04.2023. (01:00)

Tako mlad, a već pronašao životnu ravnotežu

Rus iz Londona pobjegao u Srbiju: Živi na planini sa svojim životinjama i nikad nije bio sretniji

Urnebesni Rus živi u Srbiji i uzgaja stoku, preplašio popa na plivanju za Časni krst, oborio instruktora vožnje | Luftika

Deset ovaca, deset patki, dvije kokoši, jedan pijetao, tri psa, tri mačke, pet purica, tri guske i dva konja Glebova su družina. On je Rus koji je hektičan tempo gradskoga života odlučio zamijeniti mirnoćom koju pruža planina u srcu Srbije. “Odlučio sam se preseliti u Srbiju jer je moj posao u Londonu završio zbog korone, a moja obitelj se tada nalazila ovdje pa sam jednostavno htio biti bliže njima. Uskoro će biti tri godine otkako sam ovdje i presretan sam“, rekao nam je Gleb Feels, potpuno drukčiji influencer koji jutra započinje obilazeći svoje životinje. “ Osim životinja, imam i vrt, sadim svašta, a moram i počistiti i skuhati. Usto, svaki dan pokušavam snimiti nešto za svoje društvene mreže“, kaže vrijedni Gleb.

12.11.2022. (00:00)

Ako ide on, idem i ja

Odlazim, ali vučem druge sa sobom: Quitfluenceri su pošast poslovne zajednice

On radi za stabilnu tvrtku i dobar je u svome poslu, ali na tjednoj bazi pretražuje oglasne ploče na internetu i odlazi na intervjue danima kada radi od kuće. Nakon što primi ponudu za posao koju smatra dostojnom njegove veličine i sposobnosti, on otvoreno dijeli radosne vijesti s ostatkom odjela u firmi i uzbuđeno otkriva suradnicima značajno povećanje plaće. Za njega postoji naziv – on je Quitfluencer. Nakon što takav zaposlenik ode, drugi radnici, koji su već svjesni trendova poput quiet quittingai velike ostavke, sve više počinju razmišljati o oslobađajućem iskustvu promjene posla. Preostali radnici počinju se baviti preispitivanjem svojih odluka, razmišljajući zašto su još uvijek na istom mjestu u istoj firmi. Sada korporacijsko vodstvo mora poduzeti brze i odlučne akcije usmjerene na zaposlenike ili riskirati gubitak najboljih i najsposobnijih ljudi. Obično su prvi koji odustaju i neposredni sljedbenici quitfluencera ujedno i najjači igrači. Lider

10.03.2019. (08:30)

Foto-op je kazna

Prokletstvo savršenog mjesta za fotografiranje – stanovnici želi zabranu influencerima

Stanovnici najšarenije pariške ulice Crémieux žele zabraniti fotografiranje u svojoj ulici jer im smetaju i živciraju ih ljudi koji masovno dolaze onamo fotografirati se za objavu na društvenim mrežama. Ulica je postala popularna jer obiluje različitim bojama – na Instagramu hešteg s imenom njihove ulice broji na tisuće objava, pa reperi ondje snimaju spotove, djeveruše svadbene videe, razni influenceri slikaju se jer žele skupiti lajkove itd. Stanovnici bi ulicu zatvorili barem tijekom večeri i vikendom.

29.05.2018. (16:00)

Odlaze vodoinstalateri i fasaderi, ali ostaju blogeri i influenceri

Hrvatska influencerica Paula Sikirić: Mogu si priuštiti više od svojih vršnjaka

Njezin je posao s nekim proizvodom – naočalama, satom, lijepom krpicom na sebi, nakon nove frizure ili kozmetičkog tretmana – napraviti dobru fotografiju, napisati poruku, potpisati oglašivača, i reklama je tu čime zarađuje dovoljno da si može priuštiti puno više od prosječnih vršnjaka, piše Novi list o Pauli Sikirić, influencerici koja na Instagramu broji 47 tisuća pratitelja (ovdje profil). Počela je prije dvije godine fotografijom u kupaćem kostimu, da bi s deset tisuća sljedbenika dobila prve ponude oglašivača, a danas joj je influencer “full time job” pa dnevno objavljuje fotografije, odgovara na pedesetak poruka – pitanja gdje se što može kupiti, nabaviti – na komentare itd.

19.10.2017. (19:07)

Pa, šta će jadni u penziji radit!?

Par kojem plaćaju 200.000 dolara da – putuje svijetom

Opis posla: šest mjeseci putovanja svijetom uz objavljivanje fotografija, videa, newslettera i blogova na Internetu; plaća: 200.000 dolara godišnje. Nije loše? Tako žive i rade Collette i Scott Stohler, par iza profila @Roamaroo na Instagramu na kojem objavljuju krasne fotografije savršenih trenutaka s putovanja poput vožnje kajakom, kuckanja čašama po balkonima ili izležavanja na savršenog čistim plažama. Ali, kažu oni, s druge strane fotoaparata nije baš tako glamurorno kao što se po fotografijama čini, a i tisuće ljudi pokušavaju zarađivati ovako dok samo manjini to i uspijeva. Jedna sponzorirana objava košta u prosjeku 300 dolara, a kaže Scott Stohler da nije dovoljno samo stavljati dobre objave nego da treba grebati i da se mora osjetiti strast… BBC

23.01.2017. (19:32)

Ili dobri biznismeni

Influenceri – prostitutke društvenih mreža?

Novo zanimanje iz snova je – influencer. Radi se o korisnicima Instagrama ili neke druge društvene mreže koji imaju veliki broj sljedbenika, pa ih razne tvrtke angažiraju da koriste i ‘preporučaju’ njihove proizvode. Neki kažu da se na taj način prostituiraju jer za mišljenje koje zastupaju dobivaju novac, te da se osim toga radi o skrivenoj reklami. Deutsche Welle