Legendarni motocikl slavi 70. rođendan - Tomos je bio brend svjetskog ugleda - Monitor.hr
Danas (10:00)

Miris mnogih djetinjstva i mladosti

Legendarni motocikl slavi 70. rođendan – Tomos je bio brend svjetskog ugleda

Tomosov moped bio je san mnogih radišnih građana, koji su gotovo do početka sedamdesetih za Fićeka morali izdvojiti čak 14 prosječnih plaća, dok je Tomos Colibri bio vaš već za tri prosječne neto plaće. Iz te činjenice vidljiv je značaj koji je Tomos imao u narodu. Priča o motorima iz Kopra zavrtila se po smirivanju hladnoratovskih napetosti i ukidanja zona A i B uz Italiju. Nepobitna činjenica je da su najveći kupci Tomosa oduvijek bili poštari, čije su motore po zvuku prepoznavali svi mještani sela te njihovi psi. No Tomos nisu činili samo prepoznatljivi mopedi. Razvoj tvornice bio je jednako uspješno bio vezan i za proizvodnju vanbrodskih motora. Osim što je bio bez konkurencije na jugoslavenskom tržištu, Tomos je osamdesetih s uspjehom nastupao i na zapadu. Primjerice u Nizozemskoj su čak imali i tvornicu gdje je 29 zaposlenika sklapalo 10.000 motora godišnje. Revija HAK


Slične vijesti

27.09. (08:22)

Policija se u Istri utrkivala motorima, izvodili vratolomije

16.05.2015. (16:48)

Na dva kotača po Lijepoj našoj

Velika promocija Hrvatske na Travel Channelu

Britanski motorist Henry Cole upravo snima novu sezonu svog serijala Najbolje vožnje motorom, a lokacija koju je odabrao baš je Hrvatska. U studenom će se ova promocija prirodne ljepote naše zemlje emitirati u 130 zemalja svijeta, a Cole i kamere provozat će se kroz otoke Cres, Krk i Rab, pratiti jadransku magistralu, preko Paga posjetiti Zadar i Skradin, a zadnja postaja putovanja je Split. Poslovni