Legenda Roger Waters odbio Zuckerbergov novac za korištenje 'Another Brick in the Wall' - Monitor.hr
16.06.2021. (22:30)

We don't need no little pricks

Legenda Roger Waters odbio Zuckerbergov novac za korištenje ‘Another Brick in the Wall’

Kultna skladba Pink Floyda iz 1979. godine trebala se pojaviti kao pozadinska glazba u novoj Facebookovoj reklami za njihovu društvenu mrežu Instagram. No, autor Roger Waters odbio je dati autorska prava. Nema je*ene šanse. Zuckerberg je bio pi**ek kad je počeo sa stranicom na kojoj se ocjenjuje izgled djevojaka. Uvijek će biti pi**ek – rekao je roker. Bug


Slične vijesti

02.02. (08:00)

I dalje ima sve što ti od interneta treba

Facebook slavi 20. rođendan, društvena mreža koja je promijenila svijet

U 2023. više od tri milijarde korisnika otvorilo je Facebook barem jednom mjesečno, tri posto više nego godinu prije. U 2022., inače lošoj godini za tu kalifornijsku tvrtku, njezina je dobit dosegla 23 milijarde dolara. Uspjeh Facebooka nošen je vrlo preciznim ciljanjem oglašavanja za veliki broj korisnika. Unatoč svemu; presudama zbog prodaje privatnih podataka i nelaskavoj titule ‘zastarjele’ mreže, trend nije promijenjen. Istina je da taj veteran društvenih medija raste sporije nego prije, ali raste. Korisnici ostaju zbog grupa formiranih oko zajedničkih interesa, malih oglasa ili kontakata s prijateljima, obitelji i rođacima. tportal

10.01. (17:40)

Zuckerberg počeo uzgajati goveda: Od svih mojih projekata, ovaj je najukusniji

09.01. (18:00)

Mark se snašao

Facebook i Instagram pokušavaju nadomjestiti gubitke prihoda od oglašavanja kopajući po povijesti poveznica korisnika

Ova nova praksa, koja omogućava praćenje online navika korisnika pod krinkom poboljšanja korisničkog iskustva, postala je kontroverzna nakon što su Apple i druge tvrtke uvele stroga ograničenja zaštite privatnosti. Povijest poveznica, koja pohranjuje zapise 30 dana, koristi se za personalizaciju ciljanih oglasa na svim Metinim platformama. Ovo poteže pitanje etičnosti i transparentnosti, dok Mark Zuckerberg i društvo traže alternative nakon značajnog smanjenja prihoda uzrokovanog novim pravilima o privatnosti. (Tportal)

06.07.2023. (18:00)

Na Meti već cvrkuću

Zuckerberg pokrenuo konkurenciju Twitteru: “U pola sata se prijavilo 7 mil. ljudi”

 

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg pokrenuo je u srijedu dugo očekivanu aplikaciju Threads koja bi trebala biti glavni konkurent Twitteru Elona Muska. U prva dva sata, kazao je, prijavalo se više od dva milijuna ljudi.Aplikacija sadrži kratke tekstualne objave koje korisnici mogu lajkati, ponovno objavljivati i na njih odgovarati. Postovi mogu biti dugi do 500 znakova i uključivati poveznice, fotografije i video zapise u trajanju do pet minuta. Telegram

25.10.2022. (19:00)

Meta na meti

Gubici i kritike pljušte sa svih strana: Zuckerbergov metaverzum navukao bijes investitora

tportal

Marku Zuckerbergu tranzicija svijeta u metaverzum zasad ne polazi za rukom. Njegov projekt interoperabilnog virtualnog svijeta naime gubi na podršci. Brad Gerstner iz Altimeter Capitala, tvrtke koja posjeduje dionice tvrtke Meta vrijedne stotine milijuna dolara, poslao je upravnom odboru otvoreno pismo u kojem je izrazio svoj gnjev. U pismu Gerstner optužuje Metu da je ‘odlutala u zemlju pretjeranog’, pretjerano velikog broja zaposlenih, previše ideja i premalo pravodobnih reakcija. Pored toga, istaknuo je da se fokusom tvrtke na metaverzum gubi iz vida njezina osnovna djelatnost, a koja, za razliku od Reality Labsa (dijela tvrtke koji upravlja projektom metaverzuma), generira profit. Projekt metaverzuma zabilježio je 15 milijardi dolara gubitaka otkako je tvrtka najavila rebrendiranje iz Facebooka u Metu. Tportal

28.04.2022. (12:00)

Nema tog marketinga, Zuck

Zbog sve starijih korisnika Facebooka, Zuckerberg dobiva sijede

Facebook ubrzano gubi popularnost među mlađom populacijom te da je taj virtualni svijet omiljeno mjesto susreta starijih, ali ne i toliko lukrativnih generacija. Iako je Zuckerberg pokušao kopirati značajke s drugih društvenih mreža u nadi da će se mlađima sviđati i na Facebooku, ta se taktika nije pokazala uspješnom. Ili, kako piše Business Insider, to je jednako kao i kad je Joey iz popularne serije Prijatelji imitirao modni stil mladih u nadi da će proći kao 19-godišnjak. I dalje, Facebook je najpopularnija platforma dobnoj skupini između 35 i 44 godine, a najmanje među mladima između 16 i 24 godina (posebno ženama – samo 7,3 posto izjavilo je da im je Facebook omiljena platforma). Lider

02.01.2022. (12:10)

Mark Zuckerberg se fura na skromnost u svemu, osim nekretninama, godišnje na njih troši milijune

30.10.2021. (10:30)

Zuckerberže, na kuli sjeđaše

Želimo li stvarno da nam novu digitalnu eru kroji Mark Zuckerberg?

Facebook ne želi samo novo ime, Facebook želi novi svijet. Točnije, biti predvodnik u novim virtualnim univerzumima za koje pretpostavljaju da će krojiti našu svakodnevicu u budućnosti. Metaverse se tako nameće kao novi buzzword, internet svijet koji nije samo za promatranje. Na kojem se ne surfa, već u koji bismo doslovno uronili kako bi postali dio samog interneta. Sama veličina plana, gdje ne idu samo prema XR-u nego ciljaju sve platforme te ciljaju spoj fizičkog i digitalnog je izuzetan pothvat kojeg samo najjači igrači mogu ostvariti. Pričat ćemo o tehnološkim naprecima… ali uvijek negdje nakon mjesec dana shvatimo da jedino što Facebook želi uznapredovati jest broj aktivnih korisnika na platformi. Pa dok nam Mark i ekipa mažu oči predivnim video trailerima naše metaverse budućnosti zaboravljamo da se iza te virtualne fasade nalazi isti onaj Facebook koji ne sprječava da mu se na platformi trguje ljudima. Tehnokracija

29.10.2021. (10:00)

Ime nije ništa; ono što nazivamo ružom, isto bi mirisalo i s drugim imenom

Facebook promijenio ime, zove se Meta

Facebook se od danas zove Metaobjavio je Mark Zuckerberg. Nova tvrtka bit će vlasnica Facebooka, Instagrama i WhatsAppa te Oculusa, brenda vezanog uz virtualnu stvarnost. Rebranding dolazi nakon brojnih skandala koji su se tvrtki dogodile u posljednje vrijeme. RTL