Lokalpatrioti s ukusom
Kupujmo hrvatsko: Domaći proizvodi kupuju se više od globalnih brendova
Hrvatski potrošači u prvih pet pozicija izabrali čak četiri domaća brenda ispred globalnog diva Coca-Cole. Pored ‘Z bregova, tu su još Dukat, Podravka i Zvijezda. Uspjeh Vindijinog ‘Z bregova nije slučajan i ne može se pripisati samo naslijeđu brenda ili tradicionalnim proizvodima. ‘Z bregov je napravio strateški pomak prema inovaciji proizvoda. Prepoznali su rastući trend zdravijeg načina života i fitness kulture, pa su brzo reagirali lansiranjem proteinskih napitaka, jogurta i drugih proizvoda obogaćenih proteinima. Brendovi poput Dukata, Podravke i Zvijezde također pokazuju da razumijevanje lokalnog tržišta i vjernost prema lokalnoj tradiciji mogu donijeti iznimne rezultate. Uzmimo i u obzir da je Hrvatska relativno malo tržište za globalne brendove pa sam fokus i nije na prilagodbi lokalnom tržištu. No, u širem kontekstu, izbor domaćih brendova jasno ukazuje na trend u kojem hrvatski potrošači cijene domaću kvalitetu, tradiciju i prepoznaju brendove koji su u stanju inovirati unutar svojih kategorija. Netokracija