Krizno komuniciranje: Poslovne katastrofe iz kojih su se brendovi uspjeli pametno izvući - Monitor.hr
17.11.2023. (08:00)

Nismo mi krivi, znate...

Krizno komuniciranje: Poslovne katastrofe iz kojih su se brendovi uspjeli pametno izvući

Na žalost potrošača i na sreću stručnjaka, na desetke je primjera PR katastrofa koje je izvukla dobra komunikacija i od kojih se može štošta naučiti. Jedna od najpoznatijih i najtragičnijih PR kriza jest ona kompanije Johnson&Johnson i njezina brenda Tylenol. Naime, 1982. čak je sedmero ljudi umrlo nakon što je popilo kapsulu cijanida skrivenu u pakiranju Tylenola. Iako masovni ubojica nikada nije pronađen, Uprava Johnsona&Johnsona, odnosno Tylenola, učinila je sve što je u njezinoj moći da se krivac pronađe, ali i spasi brend i umiri javnost. Zatim, tu je bio Pepsi kada je 1993. prijavljena igla u limenci. Oni su znali da je riječ o podvali, ali javnost nije, zato se kompanija morala jako potruditi da je razuvjeri. Umjesto priopćenja u kojima od publike traži da joj vjeruju, producirala je četiri videa i lansirala golemo izvješće o tome kako se piće pakira u limenku. Za razliku od Coca-cole koja je nedavno kod nas zakasnila s reakcijom te dolila ulje na vatru teorijama zavjera. Lider


Slične vijesti