Kritika na račun zadnje emisije Nedjeljom u 2 - prilog o Youtuberima prikazan je nekritički - Monitor.hr
Danas (13:00)

I loša reklama je dobra reklama

Kritika na račun zadnje emisije Nedjeljom u 2 – prilog o Youtuberima prikazan je nekritički

“Ako je poanta ove reportaže ukazati roditeljima na štetnost ovakvih sadržaja i potrebu kontrole što im djeca gledaju…podržavam. Sve drugo bi bila totalna tragedija”, “Šteta što svoju popularnost nisu iskoristili kako bi djeci koja ih gledaju usadili pozitivne vrijednosti, nešto ih naučili…”, “Psovke, srednji prst, gluparije, ludorije, nepoštivanje roditelja i autoriteta glavni su začini njihovog YouTuberskog bućkuriša”, “Na block su nam jer nam je mali sve počeo fufljat kao mali im mislim da se zove Liam…psovke srednji prst ajme izričaji…ne hvala više”, “Mi smo svojoj djeci zabranili njih gledat. Toliko glup sadržaj prepun psovanja da to nije normalno”… samo su neki od komentara na spomenute Youtubere iz Petrinje koji od toga žive, a o kojima je prikazan prilog u nedjeljnoj emisiji kod Stankovića na temu društvenih mreža. “Bez dociranja prepustili smo gledateljima da sami odluče”, tek su kratko odgovorili iz Nu2 u komentarima. Dnevno


Slične vijesti

09.05.2021. (17:30)

Duge šetnje kao meditacija, ali i inspiracija i poticaj

Pokrenuli Youtube kanal na kojem prikazuju šetnje gradom: Pothvat je snimiti svaku ulicu u gradu, ali cilj je i umjetnički

WalkingKoprivnica naziv je projekta koji su pokrenuli koprivnički glazbenici, inače članovi poznatog benda Overflow, u kojem prikazuju duge šetnje ulicama svog rodnog grada koje su odlučili snimiti i emitirati na Youtube-u. “Tek smo počeli i mislimo to raditi dok ne snimimo cijelu Koprivnicu, a za to će nam trebati godinu do godinu i pol. Nema puno planova, ideja je da i nama bude nepredvidivo, a cilj je snimiti cijeli grad”, izjavio je za Podravski list Goran Živković, jedan od autora projekta. Snima se 360 kamerom i povremeno dronom, a osim Youtube-a, o svojim šetnjama izvještavaju i na Facebooku i Instagramu. Svaki video je podijeljen na sekvence da gledatelj sam može birati koji će dio gledati, a poseban dio čini tekstualni prilog koji donosi vijesti od toga dana kada je video objavljen, usporedno s vijestima otprije godinu dana.

28.08.2020. (14:30)

Internet slava

Tko su najpopularniji hrvatski youtuberi

Najpopularniji hrvatski YouTube kanal je Doctor D.S., koji vodi David iz Virovitice. On u svojoj bravarskoj radionici izrađuje razne neobične “uradi sam” prepravke vozila i razne druge kreativne proizvode, ima 1,31 milijun pretplatnika, a procjenjuje se da mjesečno zarađuje 86 tisuća dolara. Najgledanija beauty youtuberica je Nika Ilčić, a gaming youtuber Marko Kofs. Bug