"Recesijske brinete" su in
Kreativna štednja: Amerikanci se sve manje tetoviraju, a sve više uzgajaju svinje i unajmljuju kokoši
Iako recesija nije službeno proglašena, američki potrošači itekako osjećaju posljedice negativnih ekonomskih kretanja – kompanije (posebno u tehnološkom sektoru) otpustile su na stotine tisuća ljudi, štednja se topi, a kamatne stope i cijene nezaustavljivo rastu. Amerikanci ne uspijevaju držati korak s inflacijom te posežu za vrlo kreativnim načinima uštede. Primjerice, novinari su zabilježili porast potražnje za – svinjama i kokošima. Oni koji imaju uvjete sve češće se odlučuju na uzgoj vlastitog mesa te u širokom luku zaobilaze mesnice. Zabilježen je i porast broja biznisa koji iznajmljuju perad na određeno vrijeme uz, naravno, skromnu naknadu. Trenutna ekonomska nestabilnost potaknula trend “recesijskih brineta“: naime, frizerski saloni bilježe porast zahtjeva za tamnijim, toplijim nijansama koje su prirodnije, lakše za održavanje i traže manji broj odlazaka frizeru, a potražnja za tetoviranjem i piercing uslugama sve je slabija. Lider